• Bonjour,
    ik zit dus op msn met een jongen en die vind mij zegmaar leuk. Maar ik hem niet ik vind hem eng. En hij zegt ineens zomaar uit het niets:
    Wist je dat rookworst zonder r ookworst is?
    Dus ik heb echt iets van wtf!? Wat is de meest rare opmerking die iemand ooit tegen jou gemaakt heeft op msn?
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geniaal XD

    Oke, dat is nogal apart ja :')

    Bij mij zal het wel een of andere seksistische opmerking zijn geweest, denk ik zo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Oke, dat is nogal apart ja :')

    Bij mij zal het wel een of andere seksistische opmerking zijn geweest, denk ik zo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Reassurance schreef:
    Oke, dat is nogal apart ja :')

    Bij mij zal het wel een of andere seksistische opmerking zijn geweest, denk ik zo.


    All this dampness is damp.

    Reassurance schreef:
    Oke, dat is nogal apart ja :')

    Bij mij zal het wel een of andere seksistische opmerking zijn geweest, denk ik zo.

    Hahaha arme jij!
    Ooh ja die ken ik ook wel. Dan heb je in je msn naam staan in bad en dan zo'n jongen: mag ik erbij komen zitten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat iemand mij in de achterbak van zijn vaders auto wilde ontmaagden.
    echt wtf!
    was ook echt uit het niets
    heb daarna ook maar snel het gesprek beindigdxD


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    die zei marleen net tegen mij x'D
    ik lag helemaal dubbel van het lachen x'D

    Whipple schreef:
    die zei marleen net tegen mij x'D
    ik lag helemaal dubbel van het lachen x'D

    Hahaha Marleen verteld alles door wat ik haar vertel. (cat) Stoute Marleen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik verkoop rookworsten bij de hema, en heb er al best stomme opmerkingen over mee gekregen, maar deze is egt geniaal., x'D
    als ik oer 3 weken weer meot werken, ga ik die sirieus aan elke klant vertellen die een rookworst wil., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    LadyLipgloss schreef:
    Dat iemand mij in de achterbak van zijn vaders auto wilde ontmaagden.
    echt wtf!
    was ook echt uit het niets
    heb daarna ook maar snel het gesprek beindigdxD

    Dan zou ik echt iets hebben van wtf!? Dat is toch best wel heel erg raar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Baboon schreef:
    ik verkoop rookworsten bij de hema, en heb er al best stomme opmerkingen over mee gekregen, maar deze is egt geniaal., x'D
    als ik oer 3 weken weer meot werken, ga ik die sirieus aan elke klant vertellen die een rookworst wil., ;x

    Aaaaah jij bent het rookworsten meisje als je zegt ik werk bij de hema is het altijd meteen van: verkoop je rookworsten?
    Hahaha o god help, ik ga nooit een rookworst van jou kopen want ik ben door deze opmerking heviog getraumatiseerd.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hahaha Marleen verteld alles door wat ik haar vertel. (cat) Stoute Marleen!

    nou niet alles hoor x'D
    haha :3
    denk ik teminste

    hahaha (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Whaha, spontaan (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Whipple schreef:
    (...)
    nou niet alles hoor x'D
    haha :3
    denk ik teminste

    Gelukkig maar. Ze vertelde ook wie het zei of alleen maar de opmerking? (cat) Hahaha ach boeiend. Ze vond hem heel grappig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.