• Ik zou wel eens willen weten hoe jou droomjongen eruit ziet. En daarmee bedoel ik niet alleen het uiterlijk. Dus ook zijn karakter. Je mag hem helemaal zelf samenstellen, dus hij moet niet bestaan

    Een tijdje geleden had ik mijn droomjongen samengesteld, nu ben ik voor de eerste keer en die gast heeft bijna geen één ding van dat die 'droomjongen' heeft. Dus ben ik tot een hele andere conclusie gekomen;

    Mijn droomjongen is een verzorgde jongen met humor. Zijn kledingstijl moet leuk zijn. Ook is hij zorgzaam, behulpzaam en lief. Ik ben erachter gekomen dat ik op muzikale types val. Zijn haarkleur is donker en hij heeft een leuke lach. Het is geen macho die wilt stoer doen en durft zichzelf en zijn eigen menig te tonen. Ohja, hij mag niet roken.

    Oftewel:

    Mijn droomjongen is een verzorgde, lieve jongen die niet rookt waarbij ik tot rust kom en waar ik me heel erg tot aangetrokken voel.

    En nu jullie (nerd)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 22:18 ]


    Only losers can act the way you do

    Genius schreef:
    Pfff hij moet een leuke kledingstijl hebben, een leuke stem om naar te luisteren. Een piercing hebben want daar kick ik op :9~ Ennuh niet al te groot want ik ben nogal mini.

    Qua innerlijk moet ie me aan het lachen kunnen maken, betrouwbaar zijn en geduld met me hebben (nerd) Oh hij moet ook lief zijn enzo.

    En stiekem weet ik over wie ik het nu heb :9~

    hoe heet 'ie Jac? (A)

    Hmmm..
    weetje ik val gwn steeds op dezelfde types, echt altijd ook als ik ze ga vergelijke:P, ze hebbe alemaal :
    zwart en of bruin haar
    licht en of donker bruine oge
    homo-look a like(dis zowat perfect huid etc..)
    getinte huid en of blank(niet super wit)
    kort of middelang haar(zonder gell!!!!)
    dun, met beetje spiere.. maar jongens van 16/17 kan je nietzo heel veen spier verwachte(A)
    en niet all te lang. ben zelf ook maar 1.63 ongeveer.
    en karakter? uuuuhh.. meestal zijn het sukkels xD of ze denke dat ze heel wat zijn en dus onuitstaanbaar!!
    maar moet altijd lekker ruike en er goed verzorgd uitzien anders mag die zoiezo oprotte all heeft ie nog zo'n perfect uiterlijk ik hoef geen onverzorgde stinkende sukkel naast me:S (N)

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 21:37 ]


    I live in myn own Cinderella story .

    Als hij van me houdt, is het al goed.

    Whipple schreef:
    (...)
    hoe heet 'ie Jac? (A)

    zeg ik lekker niet :9~


    -

    Hm. Bruin haar + grijze ogen, aan de lange kant, gewoon casual kleren [spijkerbroek met shirt, all stars eronder etc], moet muziekliefhebber zijn, slim zijn, moet lief voor mij zijn, dierenliefhebber, klein beetje verlegen... <3


    Destroy what destroys you.

    Een verzorgde jongen die een beetje anders is dan andere.Muzikaal aangelegt, want ik heb een zwak voor muzikanten.Hij moet een mooie glimlach en ogen hebben.Zijn haar moet ook mooi zijn.Hij moet lief en behulpzaam zijn, maar mag wel gezond jaloers zijn (dat is schattig)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Seabiscuit schreef:
    Dat weet ik echt niet. Ik zie het vanzelf wel. :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Emerence schreef:
    Een verzorgde jongen die een beetje anders is dan andere.Muzikaal aangelegt, want ik heb een zwak voor muzikanten.Hij moet een mooie glimlach en ogen hebben.Zijn haar moet ook mooi zijn.Hij moet lief en behulpzaam zijn, maar mag wel gezond jaloers zijn (dat is schattig)
    Dat is bijna gewoon helemaal hetzelfde als die van mij _O_


    Only losers can act the way you do

    Ik wil een krulleBoll :9~


    Learn from yesterday , live for today and hope for tomorrow.

    Bruin/donkerblond haar, bruine of blauwe ogen, langer als mij, kuiltjes in de wangen als hij lacht, en een beetje het haar van Justin Bieber. Zo'n verzorgde look.
    En ja ik heb hem al gevonden. Hij mij nog niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oh yeah, here we go.

    Blond, want ik hou van blond. Kleding maakt me niet uit, maar met voorkeur geen extreem gekleed type, in welke richting die extremiteit ook naartoe gaat. Verder boeit kleding me niet. Alcohol met mate of met voorkeur helemaal niet, niet roken. Het moet iemand zijn met humor maar waarmee je ook serieus kunt zijn. Hij moet zichzelf niet aanbieden op een presenteerblaadje. Verder vind ik romantiek helemaal niet verkeerd. Nuchtere Hollanders, ja we kennen het allemaal maar het is NIET afgezaagd als je je vriendin vertelt dat je haar leuk vindt. Het moet GEEN machodude zijn, dat is echt een enorme afknapper bij mij. Dus geen hasjrokende herrietrappende aso's op opgevoerde brommers dus.


    No growth of the heart is ever a waste

    RedBullMusic schreef:
    Ik wil een krulleBoll :9~

    Zo, das niet verkeerd. Met van die mooie pijpenkrulletjes. hell yesss.


    No growth of the heart is ever a waste

    De mijne is zo ongeveer al gezegd ;]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Blond. Een sixpack mag trouwens ook wel. Hij moet humor hebben, Hij mag ook wel wat lef hebben, omdat ik dat zelf niet heb haha. Hij moet er wel verzorgd uit zien, en het liefst niet roken, hij mag ook best wel romantisch en lief zijn. Ook moet hij niet te groot zijn, want dat ben ik zelf ook niet. En het moet geen player zijn. :')

    Mijn droomjongen is grappig, kan goed filosoferen, en staat achter zijn eigen mening, en respect de mijne. veel om uiterlijk geef ik niet, want aan iedereen zit wel een minpuntje :]


    all I want for christmas is a girlfriend