• Helleu ~

    Vermits mijn zus toch alleen thuis was had ze niet beter gevonden dan een paar flesjes Bacardi Breezer in huis te halen. Leuk, maar ze zijn nog steeds niet op en morgen komen onze ouders thuis van vakantie.
    En net zei mijn zus; Je mag mijn Breezer hebben. Dus ik proeven en ik kwam erachter dat ik 'm eigenlijk wel lekker vond. Maar vermits ik nog maar 13 ben is dat eigenlijk best wel niet goed dat ik al drink -5% alcohol. En help, het is zeker nog voor de helft vol en ik kan er niet afblijven oô Straks ben ik helemaal poepeloere.

    Maar goed, wat is jullie favoriete alcoholische drankje? Oh en heeft iemand een idee hoe ik kan stoppen met dat te drinken? Ik wil er straks namelijk nog menselijk uitzien.

    x'

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 22:10 ]

    Kriek en FIERO :9~


    Just a simple "I love you" (:

    bier =D en andere mixjes

    maar het is niet zo heel erg als je bijvoorbeeld een klein beetje pakt daar word je niet dronken van ofz.maar als je het niet wilt dan gooi je het weg of zegt tegen je zus dat je het niet wilt.


    I'm your biggest night mare

    Ik drink graag Passoa en alles dat een beetje zoet is. Maar woensdag avond probeerde ik eens wodka van 47%. Eerst leek het of mijn mond in brand stond =P Maar toen deed ik er wat water bij en toen was het lekker:9~
    Ik heb dus iets nieuw gevonden.


    It's all for you, my butterfly.

    ik lust iets teveel alcoholische dranken ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb serieus nog never nooit van m'n leven Breezer gehad o.o
    Flugel =='
    Alleen ik mag niet -thumb down-


    No growth of the heart is ever a waste

    Striflicious schreef:
    Jillz! <3

    En je word niet dronken van 1 flesje breezer! Gewoon rustig drinken en wat eten.

    Ghaha, dat is het probleem met mij. Als ik iets te drinken heb wil ik het in 1 keer achterover gieten. Daarom is alcohol niks voor mij :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Euhm, veel cocktails :9~


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    pina colada :)

    Van 1 breezer merk je echt niets hoor!
    & smirnoff : D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    k ben 14 en drink dus nog niet veel alcohol, heb laatst een mixje gemaakt van sherry en fanta ^^ dat was wel lkkr. vdr hou k niet van bier.


    You are beautiful, you are love.

    Breezer lime, cocktails, passoa, rode wijn. <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Luister schat, zelfs al heb je nog nooit gedronken, van breezer kun je echt niet dronken wel, tenzij je ander spul op hebt (lees +15% alcohol)


    Life is hard and then we die

    Passoa en Smirnhoff


    Let's do this poo

    Ik drink alleen alcohol als ik naar een fuif ga > Passoa :9~


    You're a star in heaven.

    Breezer :D
    en
    Rode wodka redbull :D