• Helleu ~

    Vermits mijn zus toch alleen thuis was had ze niet beter gevonden dan een paar flesjes Bacardi Breezer in huis te halen. Leuk, maar ze zijn nog steeds niet op en morgen komen onze ouders thuis van vakantie.
    En net zei mijn zus; Je mag mijn Breezer hebben. Dus ik proeven en ik kwam erachter dat ik 'm eigenlijk wel lekker vond. Maar vermits ik nog maar 13 ben is dat eigenlijk best wel niet goed dat ik al drink -5% alcohol. En help, het is zeker nog voor de helft vol en ik kan er niet afblijven oô Straks ben ik helemaal poepeloere.

    Maar goed, wat is jullie favoriete alcoholische drankje? Oh en heeft iemand een idee hoe ik kan stoppen met dat te drinken? Ik wil er straks namelijk nog menselijk uitzien.

    x'

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 22:10 ]

    Martini met ijsthee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Drink glazen water tussendoor, of daarna, dan wordt je niet dronken denk ik :3

    Flügel vind ik trouwens ook lekker 8D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Alexithymia schreef:
    Drink glazen water tussendoor, of daarna, dan wordt je niet dronken denk ik :3

    Flügel vind ik trouwens ook lekker 8D

    Flügel, doet me aan iets denken. Oh, dat had de bff van mijn zus eenkeer mee en ik mocht proeven. haha, i didn't liked it :'D

    Breeezers :9~

    Blue caracao en sprite door elkaar is lekker. En breezer lime. En ik hoor dat eig helemaal niet te drinken :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Envy schreef:
    Blue caracao en sprite door elkaar is lekker. En breezer lime. En ik hoor dat eig helemaal niet te drinken :'D

    haha
    die drink ik nu :'D

    Weet je? Het is natuurlijk niet goed dat je nu al alcohol drinkt, maar het is maar 5% alcohol hé.


    Only losers can act the way you do

    Breezers vind ik het lekkerst :9~


    Never run out of reasons to smile...

    Passoa Jus <3 :9~:9~

    Jillz! <3

    En je word niet dronken van 1 flesje breezer! Gewoon rustig drinken en wat eten.


    -

    Kriek of jenever.
    En nu je het zegt, laat ik eens een Breezer proeven (;


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Totnu toe vond ik 7up-Malibu het lekkerst 8)
    Maar van 1 flesje Breezer, wordt je heus niet dronken:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat zal vast meevallen als je alleen bent. :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Malibu Cola
    Safari Cola
    Miami Red Bull
    <3


    dream, dare, fly!

    Ik vind een breezer watermelon echt lekkerrrrr. :9~
    Ook Malibu cola vind ik heeerlijk.
    En zo zijn er zoveel zuip-dranken, B)


    -