• Helleu ~

    Vermits mijn zus toch alleen thuis was had ze niet beter gevonden dan een paar flesjes Bacardi Breezer in huis te halen. Leuk, maar ze zijn nog steeds niet op en morgen komen onze ouders thuis van vakantie.
    En net zei mijn zus; Je mag mijn Breezer hebben. Dus ik proeven en ik kwam erachter dat ik 'm eigenlijk wel lekker vond. Maar vermits ik nog maar 13 ben is dat eigenlijk best wel niet goed dat ik al drink -5% alcohol. En help, het is zeker nog voor de helft vol en ik kan er niet afblijven oô Straks ben ik helemaal poepeloere.

    Maar goed, wat is jullie favoriete alcoholische drankje? Oh en heeft iemand een idee hoe ik kan stoppen met dat te drinken? Ik wil er straks namelijk nog menselijk uitzien.

    x'

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 22:10 ]

    Geen. Ik drink namelijk niet.

    Okeoke. Enkel dan en dan vind ik bessen wel lekker.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 22:09 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Passoa :9~


    Happiness hit her like a train on a track

    Haha, van één Breezer gaan ze dat heus niet merken dat je alcohol hebt gehad hoor. (:
    Trouwens, ik vind Breezer lekker. :9~ en Passoa. (':

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 22:10 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Geen. Ik drink namelijk niet vermits ik nog maar 12 ben.


    Only losers can act the way you do

    GEEF AAN MIJ :3

    no jk, maar ik vind Malibu het lekkerst :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Bieeeeeeeeer :P
    Bijna alles wêl^^


    You can run but not hide

    Ik heb ook graag Breezer -kwijlt-
    verder heb ik kriek & pisang graag.


    -

    Ik weet niet of het gaat werken want ik weet er helemaal niks van dus, ehm, ja.

    Prop je vol met iets anders dat je héél lekker vind en waar je steeds meer van wilt zodat je dat gewoon opeet i.p.v die breezer op te drinken ofzo? :')


    Only losers can act the way you do

    Geen. Ik drink niet.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Destroyed schreef:
    Ik weet niet of het gaat werken want ik weet er helemaal niks van dus, ehm, ja.

    Prop je vol met iets anders dat je héél lekker vind en waar je steeds meer van wilt zodat je dat gewoon opeet i.p.v die breezer op te drinken ofzo? :')

    Dat zou helpen! hadden we nou maar iets in huis -het nadeel van alleen thuis zijn en nog niet goed voor jezelf kunnen zorgen.

    Ik drink meestal wodka-red bull of passoa.

    Rascalize schreef:
    Ik drink meestal wodka-red bull of passoa.

    Rode wodka red bull :9~ heb ik ooit eens mogen nippen van een nicht
    hemels.

    passoa jus of bessen of flugel :9~


    -

    En normaal word je daar niet strontezat van? Ofja, als wij vroeger Breezer dronken werden we toch niet poepeloere. Dus drink het wat rustig ofzo en dan word je dat vast niet. :')

    Killjoy schreef:
    (...)
    Rode wodka red bull :9~ heb ik ooit eens mogen nippen van een nicht
    hemels.

    Ja, dat is zekers hemels. :9~