• Helleu ~

    Vermits mijn zus toch alleen thuis was had ze niet beter gevonden dan een paar flesjes Bacardi Breezer in huis te halen. Leuk, maar ze zijn nog steeds niet op en morgen komen onze ouders thuis van vakantie.
    En net zei mijn zus; Je mag mijn Breezer hebben. Dus ik proeven en ik kwam erachter dat ik 'm eigenlijk wel lekker vond. Maar vermits ik nog maar 13 ben is dat eigenlijk best wel niet goed dat ik al drink -5% alcohol. En help, het is zeker nog voor de helft vol en ik kan er niet afblijven oô Straks ben ik helemaal poepeloere.

    Maar goed, wat is jullie favoriete alcoholische drankje? Oh en heeft iemand een idee hoe ik kan stoppen met dat te drinken? Ik wil er straks namelijk nog menselijk uitzien.

    x'

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 22:10 ]

    Breezer is wel nice, sommige althans x'D
    Maar het beste van het beste is echt wel Rode wodka redbull ! *Gaat snel een glas wodka redbull maken*


    Going crazy from the Moment I met You <3

    ja word helemaal niet dronken van 1 breezer ;)

    zelfs niet als je voor de eerste keer drinkt ;)


    me loves smirnoff, sumbuca, passoa & petricoff ofsoiets xD


    I solemny swear i am up to no good

    ik drink alleen maar cola en ijsthee ;d maar serieus, toen ik klein was had ik nog wel eens de neiging om een slokje bier van mn ouders te stelen. [/met klein bedoel ik ook echt heel klein] totdat ze me alcohol vrij bier gaven ;d


    all I want for christmas is a girlfriend

    Van een breezertje word je niet dronken, zelfs niet aangeschoten. En de mensen die Passoa zeggen zijn raar, dat smaakt naar limonade met te weinig water.
    Verder drink ik vaak Rossia Red of Ice of Rum met Cola, niet uit dat blikje. Of RumLime. Soms Malubi met Cola of Jus d'orange. En BIER. Verder drink ik niet.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 0:04 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb net een slok Blue Curacoa met 7up gehad, en dat was best lekkor :3
    Van die mixjes vind ik lekkerder dan wijn en bier etc. xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Breezer, Red Vodka en Smirnoff. :9~

    Zelf ben ik 14 en mag ik ook geen alcohol..

    En ik lus ook geen wijn of bier of whatever maar ik vind een Breezer egt heel lekker ^^


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    breezer, safari cola/fanta, flugel, smirnoff, bier, en ik had ooit eens een groene cocktail op<33 weet alleen de naam niet xD


    Nvt

    Eh, het is maar Breezer hoor. Zo erg is dat toch niet om dat op te drinken?