• Ik voel me officieel dik ;x
    want ik heb net mijn BMI test gedaan en ik lig net op het randje van goed en te zwaar dus nu voel ik me fucking klote, joepiem aakt mijn dag nog beter. Iemand ideetjes hoe je gezond afvalt, zonder extreme diëten. want veel wil ik niet kwijt, ik wil gewoon op een gewoon gezond gewicht zitten.


    We can only learn to love by loving.

    Veel fruit niet te vee chips en chocola. En nu komt het;
    Dansen (op muziek) met je vriendinnen! -Heb ik vandaag gedaan en we waren heeel melig en ik denk dat we wel afgevallen zijn x''D


    You are beautiful, you are love.

    Fuck, ik zit daar ook, het kan me geen reet schelen en zo zou jij ook moeten denken.

    Veel gezonde dingen eten. Je mag even grote porties eten, maar eet meer groenten en aardappelen/pasta dan vlees enzo. En laat tussendoortjes vallen, neem een appel of een stuk fruit, geen koeken meer.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik ben vet :X heb paar x dieet gedaan maarja.. mijn dieet was streng. Ben nu bezig als tussendoortjes alleen maar fruit te eten :P
    Maarja.. verder weet ik ook niks ;p


    T O K I O H O T E L < 3

    + je bent nog maar 13? Dat klopt dan nog aan geen kanten :')

    Gezond eten, Sporten. Fruit eten in plaats van chips en chocolade enzo. En verder heb ik geeen ideeen meer xd

    Moet ik je komen aansteken met mijn 'ziekte' ? :'D
    Haha nee grapje ;x Hm, minder tussendoortjes?


    when words fail, music speaks.

    Veel water drinken en geen snoep en chips en zo.
    En bijvoorbeeld in plaats van de bus nemen, met de fiets gaan.

    Genoeg water drinken? ;x
    En je kunt als tussendoortje wat fruit nemen.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Tip 1: Vraag je moeder om je te helpen. Ze kan je steunen, minder lekkere dingen in huis leggen.

    Tip 2: Touwtje springen, je verbrand op die manier veel meer caloriën dan met hardlopen.

    Tip 3: Honger jezelf niet uit, dat is hartstikke slecht!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eerste reactie: Emo (baby)
    -gaat lezen-
    Water drinken instead of fris. Ga je echt veel op vooruit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sentiment schreef:
    Tip 1: Vraag je moeder om je te helpen. Ze kan je steunen, minder lekkere dingen in huis leggen.

    Tip 2: Touwtje springen, je verbrand op die manier veel meer caloriën dan met hardlopen.

    Tip 3: Honger jezelf niet uit, dat is hartstikke slecht!

    :o I didn't know that. Zelfs met hardlopen verbrand je al veel. Dat ga ik weer es doen. En bovendien: mijn conditie sucks big balls en ik vind touwtjespringen cool.

    Revival of Youth!


    No growth of the heart is ever a waste

    Veel water drinken (ze hebben me altijd gezegd dat dat helpt), niet veel snoepen, fruit en groentjes eten, sporten.
    Enja wat Sentiment zegt: je niet laten uithongeren.


    VIP - Very Important Penguin

    In feite is dat allemaal dikke bullshit!
    Je moet niks, en zelfs geen wetenschap geloven! Zolang jij je goed voelt ben je oké!
    Onthoud dat!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    hu? welke test dan,want jij bent toch helemaal niet dik Ö -denk terug aan foto's van jou-


    everybody needs a song.