• Ik voel me officieel dik ;x
    want ik heb net mijn BMI test gedaan en ik lig net op het randje van goed en te zwaar dus nu voel ik me fucking klote, joepiem aakt mijn dag nog beter. Iemand ideetjes hoe je gezond afvalt, zonder extreme diëten. want veel wil ik niet kwijt, ik wil gewoon op een gewoon gezond gewicht zitten.


    We can only learn to love by loving.

    Stop met te snoepen, eet veel fruit. Dat is gezond en je krijgt er geen dorst van, van snoep wel. En drink zo veel mogelijk water

    [ bericht aangepast op 6 nov 2009 - 20:12 ]


    Just a simple "I love you" (:

    Vooral veel water drinken (:


    Happiness hit her like a train on a track

    je bent niet de enige die het randje heeft bereikt.


    we've only said goodbye with words

    Minder snoepen.
    Water drinken
    Groente eten.
    Sporten.


    You can run but not hide

    Troost je, ik heb net overgewicht. En dt suckt pas. Want, als je echt te dik bent, like véél te veel weegt, dan is dat zo, en als je normaal ager bent ook, maar als je zo, net te dik bent, dan voel je je zelf al klote, en dan zitten alle mensen die je ent ook nog op je kop en zo.
    Probeer geoon om zo veel mogelijk water te drinken.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zit nu denk ik net op overgewicht, of ook op de rand. Maar je bent 13/14, er kan nog heel veel veranderen aan je lichaam. En afvallen gaat het makkelijkst als je veel fruit eet en veel water drinkt, en gaat hardlopen of zie hierboven: touwtje springen. En een nog betere combinatie is trampoline springen en touwtje springen :"DD


    Destroy what destroys you.

    Als je zin hebt om te snoepen, moet je je tanden gaan poetsen. Dan heb je echt zo'n vadsige smaak in je mond, dan wil je gewoon niet meer snoepen :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Therapy schreef:
    Fuck, ik zit daar ook, het kan me geen reet schelen en zo zou jij ook moeten denken.


    Let's do this poo

    Gezond eten 3x per dag! En veel bewegen is het beste


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Iemand van het medisch onderzoek zei tegen mij dat ik op mijn voeding moest letten omdat als ik dat niet deed, ik dan overgewicht zou krijgen. Dat was wel twee jaar geleden, maarja. ;d
    En die zei dat echt met zo'n schijnheilig gezicht, terwijl ze zelf niet één van de magerste was. ;d
    En als je wilt afvallen moet je vooral veel water drinken.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2009 - 14:21 ]

    BMI klopt niet. Ik heb laatst een professionele test gedaan bij zo'n sportcentrum, en toen ik vroeg over BMI zeiden ze dat dat niet klopte. Mijn vader heeft altijd een BMI met overgewicht, maar hij heeft geen overgewicht.
    KLOPT NIET


    rules don't stop me

    Kijk hé, een wijf op het medisch onderzoek heeft mij dat ook gezegd. 'Je zit op het randje. Je moet nu niet gaan dieëten, hoor! Je bent niet te dik, maar let alleen een beetje op.' En weet je wat ik deed? Noppes. Waarom? Omdat ik me niet te dik voel, en ik ben dat ook helemaal niet. Ze zei niet dat ik te dik ben, maar whatever ik voelde me ook klote. En BMI's berekenen is niet handig. Het hangt af van je botten, je spieren, etc.
    Jij bent niet dik, geloof me. -foto's-
    Dus maak je geen zorgen, en je hoeft je niet klote te voelen!

    Ghehe, ik zit pas ver over het BMI dat ik zou moeten hebben, dus don't worry :Y)

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 nov 2009 - 14:36 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb ook ff me bmi ook berekend en als het klopt heb ik ondergewicht o.o
    Het zal wel aan mij liggen.
    Ik zou goed sporten gezond eten, en heel veel water drinken daar val ik je ook van af


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield