• Okey leutz, ik wilde even zeggen dat ik zometeen naar Eindhoven vertrek en morgenvroeg naar Tivoli in utrecht. Hoe laat gaat iedereen? Of gaat iedereen pas 's avonds?

    Oja, ik ben heel lief, normaal gesproken. Maar dus, morgen kun je beter geen ruzie met me maken :'D, Tis maar een tip ofzo, want dan ben ik dus echt niet meer lief :Y). Maar anyway.. Wie me ziet morgen.. Roep of schreeuw maar ofzo, ik ben niet echt goed in namen en gezichten onthouden :X.

    xx


    Wie du mir, so ich dir.

    ik woon in de buurt van Eindhoven x'D (nerd)
    aber.. ik ga niet (A)

    Ik ga niet, woon in België en vind CB maar niets maar moet jij dan niet naar school o.o Anywaaaaaay;; heel veel plezier en hoezo ben je morgen niet lief dan? :'DD

    Conspiracy schreef:
    Ik ga niet, woon in België en vind CB maar niets maar moet jij dan niet naar school o.o Anywaaaaaay;; heel veel plezier en hoezo ben je morgen niet lief dan? :'DD
    Nee, zoiets heet ziek melden :'D. Nou mensen proberen zich altijd een weg omhoog te slijmen om voor te kruipen en achterbaks te doen. Dat gaat er bij mij niet in dus ben ik altijd extra allert op zo'n dagen. Dus als iemand me dan een oor aan naait krijgt die het te horen ook (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Veel plezier!^^
    En nee 'k ga niet x'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Joe hoee!!!
    Cinema Bizarre!

    Zo balen dat ik niet heen mag!!
    Echt jammer!
    Gefeli voor de genen die wel heen gaan! <3

    Ik ga, maar pas om half 5. Kan ik niet bij jou gaan staan?! XD ik wil zo graag vooraan maar mag niet spijbelen...

    kidding


    -

    Neem me alsjeblieft mee! (huil)

    Ik wil zo graag eens gaan, maar ik kan niet naar NL door de tickets. :[

    Maar, have fun!
    Doe ze de groetjes van mij. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik woon wel dichtbij Utrecht.. maar k ga daar niet heen.

    Ik niet. Maar ik zou er absoluut geen bezwaar tegen hebben om in Tivoli rond te hangen ten tijde van Summer Darkness *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Heel veel plezier, fans. :Y)


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    IKEE IKEE IKEE ik heb wel tot 12 uur les maar ik woon er maar 5 min fietsen vanaf !! LUCKY ME !!


    A Noble was Born in Chaos

    Empire schreef:
    Neem me alsjeblieft mee! (huil)

    Ik wil zo graag eens gaan, maar ik kan niet naar NL door de tickets. :[

    Maar, have fun!
    Doe ze de groetjes van mij. ^^

    Ja, ook van mij :'D
    'Hello, friendly greetings from Sam, who is not that good in German and therefore speaks English. Wait, you guys are a German band right? Yes, I've been lying under a rock indeed.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Stiekem ga ik zo ook naar Eindhoven en ga ik je daar stalken!

    Prodigy schreef:
    Stiekem ga ik zo ook naar Eindhoven en ga ik je daar stalken!
    Ze waren in Utrecht braadworst :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    Het was zalig :3 :3 :3 :3


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me