• Dit is al mijn zoveelste topic vandaag, sorry sorry sorry
    Maar op tv zeiden ze net dat een man in Amerika sex heeft gehad met een paard o_o
    Hij heeft 3 jaar gevangenisstraf (had van mij wel wat langer gemogen) en ong. 7 jaar geleden heeft hij ook sex gehad met een paard (óók met hetzelfde paard o_o)
    Serieus dan ben je gestoord O_O'


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    tomfreakske schreef:
    da was vroeger ook al is gebeurd(+ in de middeleeuwen moesten vrouwen dat doen in het Colloseum nujah eigenlijk met een stier of ezel ma swat) maar moet je dit horen: er heeft iemand een lijk opgegraven, dat lijk verkracht, het opgegeten en de resten van het lichaam gedumpt (geen idee waar ik denk in 'n beek ofzo)
    Xx



    IEWL




    at topic:'



    dat gebeurd zo vaak zo vrouw had ook sex met een hond hoorde ik. zo vies. Btw je zla maar verliefd zijn geworden op dat paard. 'zeg wat denk je ervan? zoenen?' xD nee ff serieus. Dat geberud zo vaak, is inderdaad ziek. Dan ben je toch ook niet helemaal goed in je kop?

    Hahahahahahhahahaha x'D
    Maar ik snap niet hoe dat kan? Sliep dat paard ofzo? Alleja, dat paard kan het moeilijk lekker vinden, stribbelt die niet tegen ofzo? x'd
    Ik kan me er echt niets bij voorstellen xd


    Where there is a sea there are pirates...

    IEL


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Sensual schreef:
    Ik heb dat filmpje zelfs al gezien. Zieke shitt ze. =D
    Stiekem wil ik dat zien ;x


    Only losers can act the way you do