• HET EERSTE DEEL STAAT EROP!-nog 3 rollen vrij!



    Info over mijn nieuwe verhaal:

    DE BENELUX

    Het verhaal over de vier koningen.
    De= Koning Gustav Schäfer
    BE= Koning Tom Kaulitz
    NE= Koning Bill Kaulitz
    LUX= Koning Georg Listing

    1.Verhaal speelt zich af in de middeleeuwen
    2.DE BENELUX is een land.
    3.het land wordt geregeerd door de vier
    koningen
    4.hebben allemaal een eigen kasteel
    5.Nederland, België, Luxemburg, Duitsland zijn provincies
    6.Andorra bestaat uit: Spanje, Portugal, Frankrijk.
    7.Andorra en De Benelux hebben ruzie


    ROLLEN!

    Vrouw Gustav:
    Vrouw Georg:LoveAndDeath

    2Minnaresen Bill:
    Emerence
    BADxDARKNESS

    2Minnaresen Tom:
    Trash
    Irgendwann

    2Minnaresen Georg:

    2Minnaressen Gustav:
    EvaOverdreva

    De koningklijke Familie van Andorra:
    Koningin:Hopeless
    Dochter: Tranquillity

    weet je zelf een rol? meldt het!

    welke rol?:
    Naam:
    leeftijd:
    omschrijf je uiterlijk:
    tekstje:

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 18:42 ]

    welke rol?: Dochter koningklijke familie Andorra (:
    Naam: Mary Anna (de naam van de koningklijke familie?)
    leeftijd: 17 Jaar
    omschrijf je uiterlijk: Donkergroene, grote ogen ; Donkerbruin, lang krullend haar ; scherp, smal gezicht ; hele bleke huid ; tamelijk volle, rode lippen ; slank ; 1.72 meter
    Tekstje:
    Hallo allemaal,
    Ik ben dus Mary Anne, de 17-jarige dochter van de koning en koningin van Andorra. Een soorgelijke prinses eigenlijk. Mijn ouders regeren al een tijdje over het land en wanneer ik oud genoeg ben en mijn vader aftreedt, wordt ik de opvolgster van de troon. Want broers of zussen heb ik niet. Ik blijf altijd behulpzaam en wanneer mijn ouders weg zijn, zou ik wel eens durven de stad in te sluipen. Wat niet altijd zo een goed idee is, maar ik wil in contact blijven met de buitenwereld. Daarom zeggen mensen dat ik een meid ben vol moed en dat ik avontuurlijk aangelegd ben. Ook vind ik van mezelf dat ik lief ben, maar toch steeds koppig blijf. Ik hou van lezen, genieten van onze grote tuin, die ik altijd weer magisch vind. Steeds vind ik nog wel leuke plekjes die ik nog nooit ontdekt had. Maar dat is het ook. Ik wil meer van de wereld zien. Wil gaan ontdekken en het belangrijkste voor mij op dit moment is een geschikt persoon vinden om mee te trouwen. Ik wil lief hebben, bemind worden, want als prinses is dat niet zo gemakkelijk. Je leert niet heel veel jongens kennen, want naar school in de stad ga je niet. En op feestjes is het niet de gewoonte om te beginnen flirten. Een prinses houdt zich steeds gemanierd en beleefd, in welke situatie ook. Maar het is niet de bedoeling dat ik jullie hier les ga geven in etiquette. Daarom ga ik maar.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 14:13 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wil geen rol maar hem wel lezen!! Meld je het als het eerste hoofdstuk er is?

    welke rol?: Minnares Bill.
    Naam: Nymphe Alastriona
    leeftijd: 18 jaar
    omschrijf je uiterlijk: Lange bruinen lokken, mooie grote bruine ogen, redelijk groot (rond de 1m73), lang smal en mooi gezicht, een donkere gave huid en slank postuur
    Tekstje: Ik ben Nymphe.Nympe Alastriona.Ik ben niet van adel en woon in het centrum van de stad in een niet al te groot huisje samen met mijn ouders.Ik ben één van de minnaresen van Bill, wat ik natuurlijk een heel grote eer vind.Ik spreek bijna dagelijks of met Bill, natuurlijk stiekem.Mijn grootste passie is paardrijden en schilderen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 14:11 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Daystar schreef:
    Ik wil geen rol maar hem wel lezen!! Meld je het als het eerste hoofdstuk er is?


    ja is Goed :D

    Rol: Minnares Bill
    Naam: Kim Krave
    Leeftijd: 19 jaar
    Omschrijf je uiterlijk: Zwart haar,donkere ogen,witte huid,erg slank en soepel.
    Tekstje: HoOii! Ik ben dus Kim en ben 19 jaar oud. Ik heb zwart haar en donkere diepe ogen en lange wimpers. Mijn huid is nogal wit maar dat geeft niet echt. Mijn lichaam is behoorlijk slank en erg soepel. Mijn hobbys zijn muziek luisteren,sporten,roddelbladen lezen. Ik heb nogal een saai leventje,maar ja. Ik moet maar eens gaan. Doei <3

    [ bericht aangepast op 8 nov 2009 - 15:15 ]


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    Dankjee! (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    BADxDARKNESS schreef:
    Rol: Minnares Bill
    Naam: Kim Krave
    Leeftijd: 19 jaar
    Omschrijf je uiterlijk: Zwart haar,donkere ogen,witte huid,erg slank en soepel.


    wil je nog even een tekstje erbij zetten bitte? :) alvast bedankt :D

    Dankjewel(flower)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    welke rol?: Koningin
    Naam: Arianna
    leeftijd: 32 ongeveer.
    omschrijf je uiterlijk: bruin lichtelijk krullend haar, mooi lijfje, amandelvormige groene ogen die mooi omkransd zijn door een goed stel wimpers xd, slanke handen.
    Tekstje: Andorra is mijn land, mijn thuis. Samen met mijn regeer ik over alles wat dit prachtige land bezit. Wijngaarden, olijvenbomen, beeldige stranden en nog zo veel meer.
    Wij hebben ook een dochter, Mary Anne, ze krijgt nu nog les over alle dingen die het regeren inhoudt, maar ze zal later een goede man trouwen en ons koninkrijk met trots regeren.
    Samen wandelen we vaak door de tuinen rondom het kasteel, of rijden we op onze paarden over de zandstranden.
    Maar ook proberen we Mary Anne al zoveel mogelijk te leren dat ze niet in de leugens en trucs van de koningen van DE BENELUX moet trappen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 nov 2009 - 14:20 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Wil je mij ook laten weten wanneer het eerste deel er is?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hopeless schreef:
    welke rol?: Dochter Koninklijke familie Andorra
    Naam: Arianna
    leeftijd: 16
    omschrijf je uiterlijk: bruin lichtelijk krullend haar, mooi lijfje, amandelvormige groene ogen die mooi omkransd zijn door een goed stel wimpers xd, slanke handen.
    Tekstje: Dagelijks krijgt ze les in etiketten, of over politiek en haar wordt van jongs af aan geleerd dat ze DE BENELUX moet haten. Ook rijdt ze bijna elke dag paard of speelt ze met haar poesje.


    sorry deze rol is al bezet, wil je misschien een andere?

    xCIxTHx schreef:
    (...)

    sorry deze rol is al bezet, wil je misschien een andere?
    Ik heb al aangepast:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Tranquillity schreef:
    Wil je mij ook laten weten wanneer het eerste deel er is?


    is goed :D

    welke rol?:minares van TomNaam: Lio Applewhiteleeftijd: 18 jaar
    omschrijf je uiterlijk: 1 m 68 (niet zo heel groot dus) slank postuur, Bruin lang haar, goudbruine,gave huid, mooie blauwe ogen, en een paar sproetjes.
    tekstje: Ik ben Lio Applewhite. Mijn ouders zijn niet van adel, maar zijn wel zeer rijk, ze boden mij een prachtig groot huis aan, met paarden, en butlers, maar ik weigerde. ze weten niet dat rijkdom mij niet intresseert, want alles wat ik wil is Tom Kaulitz, inderdaad, Koning Tom Kaulitz. Niemand weet dat ik zijn minares ben, en maar goed ook, het zou een schande zijn voor zijn titel als Koning. Noem me jong & onbezonnen. Ik ben dienstmeisje overdag in zijn kasteel maar savonds, als de nacht valt en iedereen slaapt, dan ben ik waar ik wil zijn ; Bij Tom kaulitz.

    pas maar wat aan als je wil (: x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Trash schreef:
    welke rol?:minares van TomNaam: Lio Applewhite leeftijd: 18 jaar
    omschrijf je uiterlijk: 1 m 68 (niet zo heel groot dus) slank postuur, Bruin lang haar, goudbruine,gave huid, mooie blauwe ogen, en een paar sproetjes.
    tekstje: Ik ben Lio Applewhite. Mijn ouders zijn niet van adel, maar zijn wel zeer rijk, ze boden mij een prachtig groot huis aan, met paarden, en butlers, maar ik weigerde. ze weten niet dat rijkdom mij niet intresseert, want alles wat ik wil is Tom Kaulitz, inderdaad, Koning Tom Kaulitz. Niemand weet dat ik zijn minares ben, en maar goed ook, het zou een schande zijn voor zijn titel als Koning. Noem me jong & onbezonnen. Ik ben dienstmeisje overdag in zijn kasteel maar savonds, als de nacht valt en iedereen slaapt, dan ben ik waar ik wil zijn ; Bij Tom kaulitz.

    pas maar wat aan als je wil (: x


    And all the girls in the front row scream your name.