• Hey, ik heb een vraagje

    Stel eens voor je bent alleen thuis en je bent een beetje stout geweest en je hebt het huis in de fik gestoken, het huis zal afbranden tot de kleinste detail en je kan nog net ontsnappen met iets, wat zal je meenemen ?

    Ik zou mijn geld meenemen, dan verhonger ik niet uit en heb ik teminste iets om mee te doen wat je leven zal reden XD en jullie? (Met reden waarom)


    FireFlies Above My Head

    Ik zou mijn hond meenemen. (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Mijn honden. En ik zou zorgen dat mijn familie er ook weg was. Als dat me al zou lukken. :')

    Ook mijn dieren ja. De verzekering betaalt het vast wel uit & al mijn geld staat toch op de bank, nieuw pasje aanvragen en klaar, dus geld vind ik een beetje ego ;x


    when words fail, music speaks.

    Ik heb geen idee. Hond denk ik, maar ik zou supergraag ook mijn boeken mee slepen, wat technisch gezien niet mogelijk is als er brand uitbreekt (heeft er te veel).


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mijn kat zit buiten, dusja ^^
    niks, want anders kunnen ze zeggen dat je het expres deed en dan kunnen ze dat tegen je gebruiken en dan betalen ze het huis niet terug
    ...


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Keizer schreef:
    Ook mijn dieren ja. De verzekering betaalt het vast wel uit & al mijn geld staat toch op de bank, nieuw pasje aanvragen en klaar, dus geld vind ik een beetje ego ;x


    Nou i kheb geen geld op mijn bank staan want ik heb nog geen bankrekening :$ Dus veel kan ik niet doen als ik blut ben en dieren kan ik niet meenemen want die staan buiten en meestal vind ik ze niet buiten, en als ik ze moet zoeken dan is mijn huis al plat gebrand als ik ze gevonden heb XD


    FireFlies Above My Head

    Mijn hond, mijn mobiel en mijn iPod.

    mijn kat, mijn portomonee,mijn moeders portomonee en mijn rijbewijs :X


    I solemny swear i am up to no good

    mijn katten, mobiel en geld.


    You are beautiful, you are love.

    Familie en huisdieren. :]


    Let the Night embrace you

    Ik ben niet zo stom om mijn huis in de fik te steken :'D

    Killjoy schreef:
    Ik ben niet zo stom om mijn huis in de fik te steken :'D

    (krul)
    -sluit zich hier stiekem bij aan-

    Killjoy schreef:
    Ik ben niet zo stom om mijn huis in de fik te steken :'D


    watzeizegt (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Killjoy schreef:
    Ik ben niet zo stom om mijn huis in de fik te steken :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Gezin, huisdieren en kleren (cat)


    -