• In de Large heb ik een t-shirt gezien, maar dat is dus zo'n gewone rechte. Er zit geen vorm is, wat dus handig is voor meisjes/vrouwen. Nu heb ik een S bestelt, en hopen dat die gaat passen en dat ik er niet als een lompe skater uitzie 8D en dan ben ik teleurgesteld want ik wil EEN JOKER T-SHIRT. *sigh* en ik heb een deurposter besteld van Joker :3 En als-ie past koop ik er lekker meer ^^

    Dus heeft iemand als eens geprobeert? D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Large gekocht bedoel je?

    ja hoor
    fijne winkel,
    je krijgt eel snel je product.


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb wel meer T-shirts van de large. Die van mij zitten eigenlijk altijd wel goed, maar dan had ik het geluk om gewoon gelijk de goede maat te pakken.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nicol schreef:
    Large gekocht bedoel je?

    ja hoor
    fijne winkel,
    je krijgt eel snel je product.
    Ik bedoel of je ooit een t-shirt hebt gekocht, waar geen (vrouwen) vorm in zit, maar gewoon een recht vormloos t-shirt. En dan maatje S gepakt, of dat paste enzo (cat)


    I live for the applause, you will die for it.

    Jah ik heb ook veel besteld uit de large , ik heb de nieuwe vanmiddag ook al gekregen AWSOME , maar ik had dus een t-shirt van Slipknot en die was dus te strak boven en te wijd onder ..O.o maar de andere dingen zaten wel goed ik heb er ook echt een AWSOME jas weg al een tijd geleden ^^

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Joker schreef:
    (...)Ik bedoel of je ooit een t-shirt hebt gekocht, waar geen (vrouwen) vorm in zit, maar gewoon een recht vormloos t-shirt. En dan maatje S gepakt, of dat paste enzo (cat)

    Zo'n wijd shirt in maatje S past je wel denk ik. Dat doe ik ook wel eens :Y) - alleen niet bij de large -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik bestel er graag truien van =D

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 18:10 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Joker schreef:
    (...)Ik bedoel of je ooit een t-shirt hebt gekocht, waar geen (vrouwen) vorm in zit, maar gewoon een recht vormloos t-shirt. En dan maatje S gepakt, of dat paste enzo (cat)


    O
    hha

    ik heb wel een zo'n shirt ja
    maar ik vind die vorm niet mooi maar ik hou gewoon niet van onvrouwelijke kleding


    We can only learn to love by loving.

    Ja, en nee het paste niet :"D
    Ik heb een aantal shirts, maar ze zijn bij mij nét een jurk dat wat boven mijn knieën uitkomt.
    Who cares, ik draag het lekker :3


    your eyes are like stars in the night.

    ik heb er een, die zit echt als gegoten. het is een mannenshirt, maar hij zit echt prima [wel M :'DD]

    maar ik heb er ook een waar ik in slaap, omdat die zo lelijk staat >< [/pink floyd shirt, trek ik toch nooit aan naar school]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2009 - 18:31 ]


    Destroy what destroys you.

    Ja, met van die t-shirts met I (L) NY of zo. Daar heb ik er drie van. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kmag niet zulke sjurts dragen van m'n mama (cat).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Joker schreef:
    (...)Ik bedoel of je ooit een t-shirt hebt gekocht, waar geen (vrouwen) vorm in zit, maar gewoon een recht vormloos t-shirt. En dan maatje S gepakt, of dat paste enzo (cat)

    Mijn band/festivalshirts zit nooit vorm in. Ik ben namelijk koppig en wil nooit een girlie, ik wil gewoon een klassiek shirt (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb een jongens linkin park T-shirt in de maat S en ook een Jack Skellington (van the nightmare before christmas) shirt voor jongens in de maat S maar die zijn bij mij bestwel 'lomp' idd. Ik gebruik ze voor gym (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MissShinoda schreef:
    ik heb een jongens linkin park T-shirt in de maat S en ook een Jack Skellington (van the nightmare before christmas) shirt voor jongens in de maat S maar die zijn bij mij bestwel 'lomp' idd. Ik gebruik ze voor gym (:
    LP&Jack <333


    I live for the applause, you will die for it.

    Jup. Het kutte van de Large is dat ze van mannenshirts heel vaak vanaf M hebben en laten er nou alleen maar leuke mannenshirts zijn van Apocalyptica. Daar slaap ik nu in :'D En mijn Nightwish shirt was een S van vrouwenmaten en het is niet zozeer dat ze strak zijn, maar volgens mij denken ze dan vrouwen een bovenlichaam hebben van 20 centimeter ofzo :'D Daar groei ik dus ook uit binnen een half jaar.


    Everything means nothing, if I ain't got you.