• Haha, aan 'Professor Layton en de Verloren Toekomst' ben ik nu echt verslaafd :3
    Dat had ik ook met; 'Professor Layton en de Doos van Pandora'.
    Wie speelt het nog meer? :Y)

    'x

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 18:51 ]

    Haha, niemand dus :$

    Jawel, ik. :'D
    Maar ik doe de laatste tijd bijna niets meer met mijn DS, dus heb ik het al heel lang niet meer gespeeld. Hm, ik weet al wat ik morgen ga doen. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    jawel ik, haha ik was daar ook verslaafd aan.. Ik heb de doos van pandora helemaal uitgespeeld ik vond dat filmpje aan het einde zo leuk haha de verloren toekomst moet ik nog downloaden :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Square schreef:
    Jawel, ik. :'D
    Maar ik doe de laatste tijd bijna niets meer met mijn DS, dus heb ik het al heel lang niet meer gespeeld. Hm, ik weet al wat ik morgen ga doen. :Y)


    Hihi x']
    Ik blijf verslaafd aan de DS raken, maar als ik 't spel uitgespeeld heb, dan zit ik maanden er niet meer achter. :'D

    Guitarros schreef:
    (...)

    Hihi x']
    Ik blijf verslaafd aan de DS raken, maar als ik 't spel uitgespeeld heb, dan zit ik maanden er niet meer achter. :'D


    Ik vind het ook nog steeds wel heel leuk, maar het probleem is dat ik op dit moment té verslaafd ben aan Q, schrijven en het lezen van Jane Eyre. Ik houd gewoon bijna geen tijd meer over voor andere dingen, zeker niet voor de DS. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    PL En de verloren toekomst is echt een leuk spel. Vooral het verhaal heeft mij weten te boeien.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Mn zus is een diehard fan, hahaha


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik heb deel 1 en 2 echt duizenden keren uitgespeeld ;D Ik ben nu alleen mijn DS kwijt dus kan het laatste deel niet doen ;l


    Caution first, always.

    Siriusly schreef:
    Ik heb deel 1 en 2 echt duizenden keren uitgespeeld ;D Ik ben nu alleen mijn DS kwijt dus kan het laatste deel niet doen ;l


    Haha, dat is echt balen. x']

    Uitgespeeld haha x']

    Oh, haha, er stond eind enzo, maar er komen nog wat dingen.
    Yay, word nog vervolgd :$

    Mijn moeder speelt dat volgens mij.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb die allereerste weleens gespeeld maar ik hield het niet lang vol x].


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb de doos van Pandora. Dat is echt leuk. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik speel! :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife