• Jhaa, in plaats van slaapwandelen doe ik aan slaapsms'n.

    Gisterenavond of beter gezegd vannacht, was ik aan het sms'n met een goeie vriend en dat over de meest nutteloze onderwerpen. Tot ik blijkbaar in slaap viel.
    Toen ik vanochtend wakker kwam, lag mijn gsm uit (terwijl ik die nooit uitzet als mijn gsm oplaadt). En dus leg ik hem aan en wil kijken of ik nog sms'n heb. Maar het blijkt van niet. Dan overloop ik mijn sms'n en zie ik een geopende sms van 1.48h, die ik me totaal niet kon herinneren dat ik die gelezen had. Ik kijk bij mijn verzonden berichten en dan blijkt dat ik om 2.40h had terug had geantwoord: Oei, ik was iwm slaap gnvallen xp x
    En ik probeer nooit met fouten te sms'n? Wat hier dus wel was. En ik herinner me ook totaal niets, dat ik het heb verstuurd. Het is een zwart gat, haha. Eng!

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 14:12 ]

    Whaah, dat is echt freaky. 0_0

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 11:18 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat is heel normaal, waarschijnlijk ben je direct daarna terug in slaap gevallen. :') Er zijn wel meer dingen die we 's nachts doen die we daarna niet meer weten. :Y)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 11:23 ]


    All was well.

    Dat soort dingen heb ik heel vaak.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb dat ook een keer voorgehad.
    Vroeg iemand iets en ik stuurde iets terug dat die totaal niet kon lezen. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    gehe heb ik ook last van ! :"D


    Life is a beautiful struggle

    Haha, je bent niet de enige die dat heeft. Zo heb ik eens hele rare smsjes naar iemand lopen te versturen ;$

    JBM schreef:
    Dat is heel normaal, waarschijnlijk ben je direct daarna terug in slaap gevallen. :') Er zijn wel meer dingen die we 's nachts doen die we daarna niet meer weten. :Y)


    Only losers can act the way you do

    Daar had ik ook last van, de nacht voor Viva Comet. Ik had blijkbaar om 3 uur 'snachts gestuurd naar een vriend: "verdomme, nu sta ik vol muggebeten" en dat stond ook in men verzonden berichten, écht raar xd


    Life begins at the end of your comfort zone

    ik heb een paar dagen geleden 'gedroomd' dat ik met iemand aan het bellen was en dat hij me ten huwlijk vroeg
    had hij hetzelfde 'gedroomd'
    bleek dus dat we beiden in slaap hadden zitten belle xd


    #WWED - What Would Emma Do?

    kurohoshi schreef:
    ik heb een paar dagen geleden 'gedroomd' dat ik met iemand aan het bellen was en dat hij me ten huwlijk vroeg
    had hij hetzelfde 'gedroomd'
    bleek dus dat we beiden in slaap hadden zitten belle xd

    Thaha, ik heb dat nog nooit meegemaakt eigenlijk xp


    Stay calm and be a directioner.

    ik weende vroeger in mijn slaap,en vertelde dan een heel verhaal over een nachtmerrie aan m'n mama. De volgende dag vroeg ze wat er die nacht aan de hand was,en wist ik absoluut niet over wat ze het had. :X


    everybody needs a song.

    Dat heb ik ook wel is gehad :')
    En ik heb ook wel eens dat ik gewoon wel wakker ben, terug sms, en dat me de volgende ochtend niet meer herinner. En dan zie ik smsjes staan en dan denk ik: 'Wtf, was ik wakker en heb ik dat verstuurd?'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    haha, lol, klinkt supergrappig. ;D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Net zo cool :o
    Ik kan één voorbeeld herinneren dat ik praatte in m'n slaap.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat had ik een keer.
    Toen zat ik te flowen met een jongen, dacht hij dat ik hem leuk vond.
    terwijl ik die sms'jes in me slaap had verzonden?

    Ik vond hem half leuk maar dat wist niemand.(krul)


    Smiling but close to tears.