• Ik ben verslaaft.

    En nog wel aan starbucks. Ö

    In Londen heb ik elke dag wel een frappacino of een cappucino gedroken. -Zijn die dingen juist geschreven? Oo- Stiekem kan ik nu niet meer zonder. ;o

    Ik denk heel de tijd ik heb goesting in ne goeie koffie. ;D

    Nog iemand avec verslavingen? (cat)


    We'll never be as young as we are tonight

    Dat is niet zo mooi..
    Zoveel Starbucks filialen heb je niet :'D


    I clicked my heels and wished for you.

    Koffie, Cappucino, pc, msn, Quizlet, muziek, allemaal bands, Bill, Andy Sixx, mijn vrienden, David, en voor de rest kom ik even nergens op x,x

    Je titel doet me meteen denken aan een liedje, want diegene zingt steeds "Oh boy".

    Ik ben jammer genoeg nog nooit in een Starbucks geweest, maar met al deze verheerlijkende verhalen wil ik er wel heen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil ook eens naar een starbucks gaan :')
    Maar ik ben verslaafd aan Gini, quizlet, chocolade en Skittles :9~


    Never run out of reasons to smile...

    Ik lust geen koffie en ik ben alleen maar verslaafd aan mijn crush die blijkbaar al een lief heeft maar dat dringt niet tot me door :')


    Only losers can act the way you do

    Chocolate Cream Frapucino :9~
    Daar ben ik ook licht verslaafd aan, maar ik kan het nergens halen behalve A'dam :(


    There are several things that I have been doing wrong.

    Verslaafd aan Quizlet. En niet zo'n beetje ook :X


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Alexithymia schreef:
    Chocolate Cream Frapucino :9~
    Daar ben ik ook licht verslaafd aan, maar ik kan het nergens halen behalve A'dam :(


    Frapucino Vanilla Cream Venti. :9~

    In londen was er op elke hoek een. :'DD

    In België komt er nog een in het centraal station van Antwerpen. Nu nog eentje op de Meir en ik ben tevreden. ;o


    We'll never be as young as we are tonight

    Soldiers schreef:
    (...)

    Frapucino Vanilla Cream Venti. :9~

    In londen was er op elke hoek een. :'DD

    In België komt er nog een in het centraal station van Antwerpen. Nu nog eentje op de Meir en ik ben tevreden. ;o


    :9~:9~
    hahah in Manchester en Brighton ook bijna 8D maar in Londen is het wel erg veel ja :'D
    en ik zag dat er ook een op A'dam Centraal kwam, ze waren al aan het 'bouwen' :3
    +op Leiden Centraal komt er ook een :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Mijn verslavingen: cola, energiedrinken, lollies, sigaretten, en inderdaad... Starbucks <3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb een verslaving aan Paula, die puddingdingetjes zijn echt te lekker. :9~
    Maar Starbucks is zo ongeveer ook bijna het einde! Alles wat ik daar al proefde was goed.

    Pepernoten ;$
    & Red bull, heel erg. :9~:9~

    ooh ben ik lbij dat ik iedere dag uit school of uit mijn werk daar koffie kan halen ! leve utrecht centraal! niet dat ik het veel haal soms een beedje moneyloos ><


    A Noble was Born in Chaos

    Stiekem heb ik nu eigenlijk een verslaving aan Ben en Jerry's. Gossh, ik eet dat meestal bij mijn papa en nu heb ik er eigenlijk wel zin in.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Frapichino. <3.


    You are the poetry Shakespeare was missing.