• We doen alleen maar voetbal, dat is opzich wel leuk maar we doen meisjes tegen meisjes en dat is zó kut x-x


    when words fail, music speaks.

    wij doen 10 tellen in de rimboe in het donker en toen had ik een paar tanden in mijn hoofd en nu dus een gat in mijn hoofd... leuk man :'D


    ..not.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 16:15 ]


    A Noble was Born in Chaos

    kimmyENCoRE schreef:
    wij doen 10 tellen in de rimboe in het donker en toen had ik een paar tanden in mijn hoofd en nu dus een gat in mijn hoofd... leuk man :'D


    ..not.
    ;O maar 10 tellen in de rimboe is wel leuk xd


    when words fail, music speaks.

    Dat is idd kut, wij moeten nu steeds klimmen op zo'n klimmuur ding. Dat is ook bestwel kut xd

    Wij spelen altijd honkbal als we buiten gymen. Als we binnen gymen moeten we altijd turnen, dat is ontzettend kut als je het niet kan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat is echt níét leuk ;/

    We moeten altijd basketballen. Ik kan dat echt niet. Ik vind turnen het leukst: tramopline en salto's ben ik het best in.

    Trouwens,
    waarom is meisjes tegen meisjes voetballen kut dan?

    [ bericht aangepast op 2 nov 2009 - 16:24 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sentiment schreef:
    Wij spelen altijd honkbal als we buiten gymen. Als we binnen gymen moeten we altijd turnen, dat is ontzettend kut als je het niet kan.
    Bij ons is het buiten rennen rennen rennen x-x


    when words fail, music speaks.

    Keizer schreef:
    (...)Bij ons is het buiten rennen rennen rennen x-x

    Argh, dat ook ja.
    En daar krijg je dan een cijfer voor -grrr-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gym is sowieso kut


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wij moesten vorige week turnen :/ Dat is al helemaal een hel, zeker als je met 4 jongens en geen meisjes in één groepje moet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gym is voor mij altijd al een hel geweest. Wij moeten meestal van die jongenssporten doen zoals voetbal, basketbal etc. En als we dat niet doen, moeten we turnen. Een handstand overslag over de kast. Alsof ik al 4 jaar op turnen zit. Donder op man. Nu doen we handbal. Ook zo'n hel.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    We moeten nu binnen gymen. Kom maar op met dat geturn, basketbal, voetbal en handbal --' ! Alsof iemand daar op zit te wachten. Vorig jaar moest iedereen de handstand leren, na veel smoesjes heb ik hem niet kunnen leren :]. Dat wordt dit jaar ook smoezen..


    we've only said goodbye with words

    wij doen turnen, dat is nog erger. [zie: salto's, over kasten heen springen, ringzwaaien, trapeze etc]


    Destroy what destroys you.

    JustMyLuckx3 schreef:
    wij doen turnen, dat is nog erger. [zie: salto's, over kasten heen springen, ringzwaaien, trapeze etc]


    Gatver, dat wil ik dus echt niet X_X.


    we've only said goodbye with words

    ik hou van mijn gymloosheeiiid ;D


    blame the bully.