• Ja mensen ,
    Ik lach me kapot om mijn moeder ,
    Wij kijken elke week de serie Jonas , omdat het echt lachen is , ik vind hun liedjes leuk etc..
    maar ik ben geen Fan , nou komt mijn moeder en ik citeer 'Ik vind die Joe echt iets voor jou'

    Nou xD ik moest zo lachen , ik hielt t niet meer xD

    Dus ik op Youtube een Quiz gedaan (gister) en daar kwam dus ook uit dat ik bij Joe pas xD

    Had ik het verteld aan mijn moeder en die lach in een deuk xDxD en zei ik citeer 'Zie je wel zei ik toch' nou woepie xD

    Doen jullie ouders ook wel eens zo xDxD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    jah zoo vaak:P Gewoon meedoen :P


    Some angels have no wings.

    Vleermuisjeh schreef:
    jah zoo vaak:P Gewoon meedoen :P


    Jaah doe ik ook ik lach me kapot xDxD als mijn moeder zo doet xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    aaaah ja.
    in de albert heijn bij de kassa!
    zei ze tegen die jongen, jullie passen wel bij elkaar!
    Ik had RUZIEEEEEEEEEEEEEE met mijn moeder. xD hahaha
    daarna heb ik er wel om moeten lachen, ook al had ik 2 dagen lang een rood hoofd.


    So far away..

    Ik krijg meestal dit te horen; "oooh Joyce, het zouw zo geweldig zijn moest je met een bekende voetballer thuis komen. Geen enkelle jongen is beter als een voetballer!" Yea right, als ik met iemand thuis kom is het tom hoor (:'

    Néé, nooit? oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee ze doen niet echt zo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha, nee. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Riverside schreef:
    aaaah ja.
    in de albert heijn bij de kassa!
    zei ze tegen die jongen, jullie passen wel bij elkaar!
    Ik had RUZIEEEEEEEEEEEEEE met mijn moeder. xD hahaha
    daarna heb ik er wel om moeten lachen, ook al had ik 2 dagen lang een rood hoofd.


    xDxD whahah jah dat is ook echt zo'n moeder ding , die zeggen altijd van alles ookal wil je het niet xDxD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Irgendwann schreef:
    Ik krijg meestal dit te horen; "oooh Joyce, het zouw zo geweldig zijn moest je met een bekende voetballer thuis komen. Geen enkelle jongen is beter als een voetballer!" Yea right, als ik met iemand thuis kom is het tom hoor (:'


    Ze mogen altijd dromen xDxD

    xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Soms dan denkte ze weer dak me men beste vriend ben :S niet dus

    RememberXme schreef:
    (...)

    xDxD whahah jah dat is ook echt zo'n moeder ding , die zeggen altijd van alles ookal wil je het niet xDxD


    jaaa, haha. Je moeder heeft dn nog smaak! Ik bedoel, Joe Jonas. leuke jongen toch! Nou die jongen bij de kassa. Dat werd me teveel van het goede slechte!!!!!!!!!!
    xD

    [ bericht aangepast op 29 okt 2009 - 19:52 ]


    So far away..

    Zo is mijn moeder dus precies >.<
    Als er dan een open dag is op mijn school en ik praat met een jongen komt ze doodleuk aanlopen en een praatje met hem houden en dan vervolgens zeggen dat we wel bij elkaar passen -_-"

    En iedere keer doet ze het weer xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Riverside schreef:
    (...)

    jaaa, haha. Je moeder heeft dn nog smaak! Ik bedoel, Joe Jonas. leuke jongen toch! Nou die jongen bij de kassa. Dat werd me teveel van het goede slechte!!!!!!!!!!
    xD


    xDxD als je het dan zo bekijkt :P:P

    jah hij is wel leuk maar ik zie er eerlijk gezegt niet veel in (hij is Cute ik geef het toe xD)
    xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    XLightAngelX schreef:
    Zo is mijn moeder dus precies >.<
    Als er dan een open dag is op mijn school en ik praat met een jongen komt ze doodleuk aanlopen en een praatje met hem houden en dan vervolgens zeggen dat we wel bij elkaar passen -_-"

    En iedere keer doet ze het weer xD


    xDxD whahhaahahh , ik lig nog steeds in een deuk hier xD bijna alle moeders zijn zo (bijna!!)

    xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)

    xDxD whahhaahahh , ik lig nog steeds in een deuk hier xD bijna alle moeders zijn zo (bijna!!)

    xD


    Nou, op dat moment moest ik niet lachen xD
    Ze zegt het gewoon ook tegen die jongen die erbij staat: "Jullie zouden zo leuk bij elkaar passen!"
    En dan sta je daar, met je crush >.<

    En dan durf ik de volgende 3 dagen niet meer met hem te praten xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.