• Ja mensen ,
    Ik lach me kapot om mijn moeder ,
    Wij kijken elke week de serie Jonas , omdat het echt lachen is , ik vind hun liedjes leuk etc..
    maar ik ben geen Fan , nou komt mijn moeder en ik citeer 'Ik vind die Joe echt iets voor jou'

    Nou xD ik moest zo lachen , ik hielt t niet meer xD

    Dus ik op Youtube een Quiz gedaan (gister) en daar kwam dus ook uit dat ik bij Joe pas xD

    Had ik het verteld aan mijn moeder en die lach in een deuk xDxD en zei ik citeer 'Zie je wel zei ik toch' nou woepie xD

    Doen jullie ouders ook wel eens zo xDxD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Nou, op dat moment moest ik niet lachen xD
    Ze zegt het gewoon ook tegen die jongen die erbij staat: "Jullie zouden zo leuk bij elkaar passen!"
    En dan sta je daar, met je crush >.<

    En dan durf ik de volgende 3 dagen niet meer met hem te praten xD


    Jah pijnlijk xD maar het is wel een klein beetje grappig xD mijn moeder heeft t ook heel vaak gedaan , en dan lig ik gewoon in een deuk , dan lacht de jongen meestal ook wel mee xDxDxD

    XD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)

    Jah pijnlijk xD maar het is wel een klein beetje grappig xD mijn moeder heeft t ook heel vaak gedaan , en dan lig ik gewoon in een deuk , dan lacht de jongen meestal ook wel mee xDxDxD

    XD


    Het is wel grappig ja xD Ik moet er later ook wel om lachen maar op dat moment zou ik egt het liefst door de grond zakken xD

    En die jongen moest ook wel lachen en zei dat zijn moeder ook zo was:Y)

    Of dan loop ik met mijn moeder de stad in en dan roept ze keihard door heel de stad: "Hey Yasemin, die jongen vind ik egt iets voor jou!" en dan kijkt gelijk iedereen naar ons, en dan schaam ik me weer dood xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    nee eigenlijk niet..x'D

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Het is wel grappig ja xD Ik moet er later ook wel om lachen maar op dat moment zou ik egt het liefst door de grond zakken xD

    En die jongen moest ook wel lachen en zei dat zijn moeder ook zo was:Y)

    Of dan loop ik met mijn moeder de stad in en dan roept ze keihard door heel de stad: "Hey Yasemin, die jongen vind ik egt iets voor jou!" en dan kijkt gelijk iedereen naar ons, en dan schaam ik me weer dood xD


    xDxD whahahahah , jaah toch wel leuk mjn moeder ging laatst naar een jongen toe echt mijn type wel zei ze zo van 'jah mijn dochter vind je wel leuk' ik had haar nog gezegt niet doen , nou uiteindelijk heb ik een date met het gehad (naar de film xD) maar het wert toch niks xDxD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Gelukkig doet mijn moeder dat niet :')

    Fragile schreef:
    Gelukkig doet mijn moeder dat niet :')



    xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)

    xDxD whahahahah , jaah toch wel leuk mjn moeder ging laatst naar een jongen toe echt mijn type wel zei ze zo van 'jah mijn dochter vind je wel leuk' ik had haar nog gezegt niet doen , nou uiteindelijk heb ik een date met het gehad (naar de film xD) maar het wert toch niks xDxD


    Dat gaat zelfs voor mijn moeder te ver xD

    Als ik aan haar vertel dat ik een jongen leuk vind gaat ze naar hem toe lopen en een gesprekje met zijn ouders ofzo beginnen en dan moeten ik en die jongen wel met elkaar praten omdat we niks te doen hebben xD
    Dus soms is ze zo erg weer niet..

    Maar meestal wel xD

    Btw, ze vond juist dat Nick Jonas mijn type was xD Ik lach egt helemaal in een duik toen xD

    [ bericht aangepast op 29 okt 2009 - 20:17 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Dat gaat zelfs voor mijn moeder te ver xD

    Als ik aan haar vertel dat ik een jongen leuk vind gaat ze naar hem toe lopen en een gesprekje met zijn ouders ofzo beginnen en dan moeten ik en die jongen wel met elkaar praten omdat we niks te doen hebben xD
    Dus soms is ze zo erg weer niet..

    Maar meestal wel xD

    Btw, ze vond juist dat Nick Jonas mijn type was xD Ik lach egt helemaal in een duik toen xD


    xDxD whahah dat ik grappig , nou volgens mij hebben onse moeders dit stieken besproken ofzo xDxD (grapjexD)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)

    xDxD whahah dat ik grappig , nou volgens mij hebben onse moeders dit stieken besproken ofzo xDxD (grapjexD)


    Vast alle moeders van heel nederland en belgie xD
    Dan hebben ze 1x in de maand een vergadering over hoe ze het beste hun kinderen voor paal kunnen zetten xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Vast alle moeders van heel nederland en belgie xD
    Dan hebben ze 1x in de maand een vergadering over hoe ze het beste hun kinderen voor paal kunnen zetten xD


    xD jah stieken denk ik dat ook xDxD
    whahah


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Mijn moeder zag vandaag een jongen in de trein (hij was bij de marine) zegt ze als hij weg is. Dat is een leuke jongen voor jou? Ze weet dat ik op dat soort types val. Maar ik heb een lieve vriend.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    Mijn moeder zag vandaag een jongen in de trein (hij was bij de marine) zegt ze als hij weg is. Dat is een leuke jongen voor jou? Ze weet dat ik op dat soort types val. Maar ik heb een lieve vriend.


    Ja moeders moeders moeders toch ...xD

    Ja ze weten meestal ook wel wat voor types leuk zijn etc..

    X


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Myn papa denkt dat ik samen ben met mijn beste vriend, dat speel ik natuurlijk helemaal mee(Y)


    Let's do this poo

    Mijn moeder praat meestal over de jongens die ik leuk vind alsof ze ze zelf ook leuk vindt :Y)

    UNCOMMON schreef:
    Mijn moeder praat meestal over de jongens die ik leuk vind alsof ze ze zelf ook leuk vindt :Y)


    xD ja zo komt het bij mijn moeder ook wel over xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey