hmpf, dat vindt ik persoonlijk dom. dat deden ze laatst nog bij ons op school. ze openden elke kluisje om te controleren of we wiet erin hadden verstopt o,o
Echt? :'D
Bij ons echt nooit .
Maar zelf vind ik de stelling ook best overdreven, misschien eerder soms en onverwachts dan, op scholen waar er frequent drugs wordt gebruikt.
If you had never come out of the blue, I would've stay
Marihuana schreef:
Dat is nogal overdreven. Om nou op álle scholen te gaan controleren is nogal raar. Alleen op de scholen waar het ook echt nodig is, en waar ook veel drugs verkocht/gebruikt wordt.
Oneens,dat moet per school worden betkeken.Bij mij op school zijn we allemaal best braaf,ik hbe nognooit iemand gezien of gehoord over drugs.Alleen roken maar dat mag dus
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Marihuana schreef:
Dat is nogal overdreven. Om nou op álle scholen te gaan controleren is nogal raar. Alleen op de scholen waar het ook echt nodig is, en waar ook veel drugs verkocht/gebruikt wordt.
Marihuana schreef: