• Oke ik krijg dus net een uitnodiging van een feest, en het thema is Halloween. En ik ben nogal inspiratieloos zelf, dus nu mijn vraag: 'Wat moet ik in godsnaam aan?

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Wanneer is die? hoe lang heb je om het kostuum te regelen?

Vampier, zo ga ik altijd (:

This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

Bij een halloweenfeest is het écht moeilijk om iets orgineels te verzinnen. Duivels, heksen en Spoken lopen er toch al genoeg rond. Hm.. Misschien kun je gaan als Emo? Oke, dit voorstel klinkt echt dom hah, maar het lijkt me best coel :x

I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

Als een evil Disney-prinses :3

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

TourdeKrulle schreef:
    Wanneer is die? hoe lang heb je om het kostuum te regelen?

11 September

Reaper (je weet wel, die gast met de zeis), of de hoofdloze ruiter, die een pompoen als hoofd heeft. Of gewoon onwijs vrolijk als elfje ofzo. En dan wel helemaal in het roze. -inspiratieloos-

Dode hoer (nerd) zo ging m'n zus lol
    maar uh, idk :')

There are several things that I have been doing wrong.

Fabregas schreef:
    Vampier, zo ga ik altijd (:

Ja maar dan ala Victoria Frances

Zo meisje aan de ene kant evil en aan de andere kant een schoonheid xD
    Of als een bloederige bruid? Of als een kikker? xD

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Ga als mij, eng genoeg toch? ;p

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Ga in iets dat absoluut niét Halloween is! Een jaar geleden was er een zwart/wit feestje op school en ik kwam in het rood, opvallen doe je zeker.

This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

NYC schreef:
    Ga als mij, eng genoeg toch? ;p

Ja dat zal ik doen :9~

Reassurance schreef:
    (...)
    Ja dat zal ik doen :9~

Mooi!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Ga als een animekarakter uit een duistere anime, zoals Hell Girl :9~

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Als dé foto (baby)

"I shut my eyes in order to see.'