• Deze morgen heb ik mijn tickets besteld!!
    Wel telefonisch..

    Maar voor ik die tickets had.. was het een heel gedoe x)

    Ik moest dus naar school toe en mijn zus ging de tickets bestellen. Net als ik op school aan kom krijg ik een sms van mijn zus dat het niet ging. Ik meteen in volle paniek en uiteindelijk is mijn mams dan terug achter me gekomen. Op de terugweg naar huis, stonden de bruggen dan nog open en duurde het een twintigtal minuten langer --'. Uiteindelijk kom ik dan thuis.. en het lukte niet. Pas om neger uur. Maar op die site stond acht uur. De site wou niet meteen meewerken dus heb ik uiteindelijk gebeld.

    Enjaa, normaal moet ik ze hebben (:
    Ik heb nog nooit telefonisch besteld dus ik hoop dat alles goed verloopt!! Nou ga ik verder lopen stressen tot ik de tickets in mijn handen heb.

    Wie heeft er nog telefonisch besteld.. en hoelang duurt dat ongeveer voor je een overschrijving ontvangt en uiteindelijk je tickets ontvangt?

    Wie heeft nog via dit 090026060 nummer van go for music telefonisch tickets besteld? Is het ook zo dat jullie je telefoonnummer van thuis hebben moeten ingeven en de wijze hoe je wilt betalen? Van mij is het via overschrijving.. wordt die dan gewoon naar huis gestuurd?
    Het is de eerste keer dat ik zo zoiets doe.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 22:01 ]

    ROCKCHICxxx schreef:
    mijn nonkel heeft ze telefonisch besteld, het ging niet via de site, Kheb ook een reservatienummer gekregen, en moet ze binnen de 5 dagen betalen, weet er iemand wanneer wij onze tickets ongeveer ontvangen na betaling?


    Maar hoe weet je ze hoe je ze moet betalen?
    Krijg je een overschrijving thuisgestuurd?

    Wij hebben ze ook deze morgen telefonisch besteld, net zoals bij 3 maart. Alles komt goed, geen paniek. Als ik me niet vergis moest je gegevens geven enzo en sturen ze de tickets gewoon naar je toe, met dan overschrijving.


    Tanya is de beste.

    Pliena schreef:
    Wij hebben ze ook deze morgen telefonisch besteld, net zoals bij 3 maart. Alles komt goed, geen paniek. Als ik me niet vergis moest je gegevens geven enzo en sturen ze de tickets gewoon naar je toe, met dan overschrijving.


    Ik moest enkel mijn telefoonnummer die in het telefoonboek staat geven.. was dat dan ook zo?

    Pliena schreef:
    Wij hebben ze ook deze morgen telefonisch besteld, net zoals bij 3 maart. Alles komt goed, geen paniek. Als ik me niet vergis moest je gegevens geven enzo en sturen ze de tickets gewoon naar je toe, met dan overschrijving.


    krijg je de overschrijving met de tickets?
    Je moet toch eerst betalen voor je de tickets ontvangt, dat kan toch niet anders?

    AuToMaTiCxxx schreef:
    (...)

    krijg je de overschrijving met de tickets?
    Je moet toch eerst betalen voor je de tickets ontvangt, dat kan toch niet anders?


    Misschien eerst overschrijving en na het betalen je tickets xp

    Finished schreef:
    (...)

    Misschien eerst overschrijving en na het betalen je tickets xp


    jaa dat denk ik ook, het is tog logisch, ze gaan je niet de tickets opsturen met de overschrijving erbij, zo kan je evengoed niet betalen en je hebt je tickets al, da klinkt niet zo logisch hé?
    :D

    xSKITT schreef:
    ik heb telefonisch besteld, maar ik heb geen idee
    ik weet wel dat mijn mama morge gaat betalen.
    ik heb haar daar iets over horen mompelen xD =D^^
    <3.
    ik hu van jou mama xD !!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    zou het al uitverkocht zijn ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    zou het al uitverkocht zijn ?

    nee, nog niet uitverkocht xp

    Seel schreef:
    zou het al uitverkocht zijn ?

    ik zou zeggen, kijk op internet! :Y)

    Ik ga ze Zaterdag bestellen voor de 23ste :Y)


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    ik zou zeggen, kijk op internet! :Y)
    pff , tamheid xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    NocteObscura schreef:
    Ik ga ze Zaterdag bestellen voor de 23ste :Y)

    Leuk & succes.. xp

    IK HEB TICKEEETSS(H) wel via internet & m'n stiefpa had het besteld wnt ik zat op school gnahah zat ik zo stiekem met m'n gsm stil in school:X
    maar echt ik vind het scheisse da de plaatsen niet genummerd zijn ik mag dus NICHT thuis blijven van school gevolg: dicht staan kan ik wrschnlk vergtn
    én ik was er zo van gedaan dat ik zelfs een mail heb gestuurd naar VN (heb het wel nog beleefd gehouden) krijg ik terug:

    Geachte,
    Gelieve te noteren dat die beslissing genomen werd door de organister of het groep zelfs

    Mvg

    Ik : :X ok ok ik zwijg al [/nee dat heb ik hen niet meer opgestuurd ze xD]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....