• Ja mijn vriendin is boos op me omdat...

    Ik niet verteld had dat ik een nieuwe mobiel had :x
    en weetje hoe dom
    en nou heb ik het gedaan en doe ik boos volgens haar terwijl zij begint te katten ;x

    EDIT :

    en nu is ze zogenaamd boos omdat ik haar de schuld zou geven, terwijl zij begon. en toen zei ik nou sorry dan als ik het je niet gezegt heb over mijn mobiel is het weer goed. gaat het daar in een x niet om. en toen wou ze niet zeggen waarom omdat ik dan boos zou worden, nou als je wat te verbergen hebt voor me dan word ik boos ja. Heeft ze het uiteindelijk gezegt ; ze vond dat ik tegen haar loog en dat ik altijd shaggerijnig op der was. sorry hoor, maar als ik ziek ben[dat was ik de vorige x dat ze kwma] heb ik dus echt geen zin in haar kleuterachtige hypere gedrag, dan ga ik liever slapen ofzo. en ik had gelogen over mijn uggs. in eerste instantie had ik ze gekocht voor in huis en om mijn hond ermee in uit te laten, maar ze waren zo lekker warm dus deed ikze ook naar school aan. dus nu ben ik een leugenaar. pff en zij is dat zogenaamd niet, zij gaat emt MIJN vriendinnen die zij helemaal niet kent op msn over mij praten. en dat verteld ze me niet. vuil kutwijf ;x
    en nou moet ik straks naar een b-day en daar komt zij ook en ik ehb geen zin dus ik wil het afzeggen. ;x

    [ bericht aangepast op 31 okt 2009 - 8:52 ]


    We can only learn to love by loving.

    Dat is dom. sorry ;x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Whahaha, wat boeit het nou als je een nieuw mobieltje hebt? :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Dat is kak.
    Ik bedoel, moet je daar al boos om worden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Envy schreef:
    Dat is dom. sorry ;x
    Nogal heel erg ja

    @Smileforme

    vond ik dus ook ;x


    We can only learn to love by loving.

    Is dat dat zeikwijf?


    No growth of the heart is ever a waste

    Asphyxia schreef:
    Is dat dat zeikwijf?
    nee dit is een andere mijn zogenaamde beste vriendin die de hele tijd ruziebegint tezoeken


    We can only learn to love by loving.

    Dan zeg je:'Zoek een leven op Facebook, myspace, ebay of amazone en laat mij met rust met je jaloerse gezeik.' (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    oke wtf als je daar boos om woord is dat wel heel dom


    I'm your biggest night mare

    Oké daar ga je toch niet boos om worden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Raar mens o.o


    Never run out of reasons to smile...

    dat is kinda erg overdreven.. =x

    Zo'n vriendin had ik ook, gelukkig ben ik er nu vanaf xd ik bedoel, boos worden omdat je niet heb verteld dat je een nieuwe mobiel hebt vind ik echt overdreven hoor sorryy.

    Mijn vriendin is ook boos op me, mijn beste vriendin dan nog wel. Echt kut.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Woow -.-
    Nogal een domme reden van haar om boos te worden op zoiets xD


    You can run but not hide

    En nou is het in een x een andere reden dat ze boos is.
    voeg zo edit toe


    We can only learn to love by loving.