• Deze morgen heb ik mijn tickets besteld!!
    Wel telefonisch..

    Maar voor ik die tickets had.. was het een heel gedoe x)

    Ik moest dus naar school toe en mijn zus ging de tickets bestellen. Net als ik op school aan kom krijg ik een sms van mijn zus dat het niet ging. Ik meteen in volle paniek en uiteindelijk is mijn mams dan terug achter me gekomen. Op de terugweg naar huis, stonden de bruggen dan nog open en duurde het een twintigtal minuten langer --'. Uiteindelijk kom ik dan thuis.. en het lukte niet. Pas om neger uur. Maar op die site stond acht uur. De site wou niet meteen meewerken dus heb ik uiteindelijk gebeld.

    Enjaa, normaal moet ik ze hebben (:
    Ik heb nog nooit telefonisch besteld dus ik hoop dat alles goed verloopt!! Nou ga ik verder lopen stressen tot ik de tickets in mijn handen heb.

    Wie heeft er nog telefonisch besteld.. en hoelang duurt dat ongeveer voor je een overschrijving ontvangt en uiteindelijk je tickets ontvangt?

    Wie heeft nog via dit 090026060 nummer van go for music telefonisch tickets besteld? Is het ook zo dat jullie je telefoonnummer van thuis hebben moeten ingeven en de wijze hoe je wilt betalen? Van mij is het via overschrijving.. wordt die dan gewoon naar huis gestuurd?
    Het is de eerste keer dat ik zo zoiets doe.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 22:01 ]

    Nog nooit telefonisch besteld, dus ik heb geen idee. Sorry.


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn nonkel besteld ze! :Y)
    En ze zijn besteld nu! =D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Een vriendin van mij heeft de kaartjes voor Oberhausen besteld. Ik weet niet hoe x'D
    maar ze zei dat ze nu opgestuurd worden, dus zal dat wel waar zijn (A)

    Mijn pa had ook om acht uur proberen te bellen en dat was toen ook niet gelukt.
    En daarna had mijn mams ze besteld, dus ik hoop dat alles goed gelukt is. :3


    Let the Night embrace you

    Ik heb ze deze morgend om kwart na 9 gewoon via internet bestelt -eigenlijk mijn vader- Maar telefonisch doe ik nooit, dat vertrouw ik niet echt. Omdat je dan geen bewijs hebt van bestelling.

    Irgendwann schreef:
    Ik heb ze deze morgend om kwart na 9 gewoon via internet bestelt -eigenlijk mijn vader- Maar telefonisch doe ik nooit, dat vertrouw ik niet echt. Omdat je dan geen bewijs hebt van bestelling.


    Toch wel (:
    Een reservatienummer heb ik gekregen.
    Voor moesten er problemen zijn..
    Gelukkig xp

    op de site stond bij ons 9 uur, maar me vader had verkeerd gelezen, dus we waren bijna fout xD en niemand van ons kon, dus heeft de stiefvader van een van mijn beste vriendinnen dat voor ons gedaan^^


    What would Emma do?

    Mijne is ook besteld, via internet dan. :Y)

    ik heb telefonisch besteld, maar ik heb geen idee
    ik weet wel dat mijn mama morge gaat betalen.
    ik heb haar daar iets over horen mompelen xD =D^^
    <3.


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    ik heb telefonisch besteld, maar ik heb geen idee
    ik weet wel dat mijn mama morge gaat betalen.
    ik heb haar daar iets over horen mompelen xD =D^^
    <3.


    Via overschrijving?
    Want wij hebben overschrijving gevraagd en ik vermoed dat die dus eerst moet worden opgestuurd xp.

    xJustxMyself haar stiefpapa heeft dat voor mij gedaan en ik ben haar echt eeuwig eeuwig eeuwig dankbaar x.x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Finished schreef:
    (...)

    Via overschrijving?
    Want wij hebben overschrijving gevraagd en ik vermoed dat die dus eerst moet worden opgestuurd xp.

    Ik zou het echt niet weten.
    En mijn mama is nu niet thuis om te vragen. =5


    Your Butt is Mine!

    Ik bestel nooit telefonisch :') x


    Some people make the world special just by being in it

    Finished schreef:
    (...)

    Toch wel (:
    Een reservatienummer heb ik gekregen.
    Voor moesten er problemen zijn..
    Gelukkig xp

    Ik heb het toch liever op papier (':

    mijn nonkel heeft ze telefonisch besteld, het ging niet via de site, Kheb ook een reservatienummer gekregen, en moet ze binnen de 5 dagen betalen, weet er iemand wanneer wij onze tickets ongeveer ontvangen na betaling?