• Ik heb iets heel raars, namelijk dat ik totaal niet tegen het geluid kan van mensen die eten. Altijd bij het avondeten moet de radio heel hard aan en zit ik met mijn vingers in mn oren (en dat doet pijn) omdat ik het geluid gewoon niet kan uitstaan.
    Dit gaat nu al ik denk wel 7/8 jaar zo en ik word er gek van. Je kunt het zeg maar vergelijken met vreselijke jeuk, alleen heb ik nog liever onwijze pijn en heel veel jeuk dan dat ik iemand hoor eten (en dan vooral mn vader en broer). Het is zo erg dat ik zelfs een hele lange tijd met oordopjes in heb moeten eten.
    Maargoed. Mijn vraag is dus: heeft iemand anders dit ook of kent iemand iemand die het heeft? Want ik wil er echt zo graag vanaf maar volgens mij ben ik de enige..
    Ps: het is zelfs zo erg dat als ik iemand hoor eten ik gewoon wens dat ik dood was en diegene helemaal verrot wil slaan

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 14:38 ]

    Exercitus schreef:
    (...)
    He niks tegen gevoelighied.Het is niet zo dat wij nergen tegekunnen of overal om janken hoor.
    Ik heb ook niks tegen gevoeligheid, ik maakte alleen even een statement bij haar over hoe ik het bedoelde. Ik kon het gewoon niet nog zwart/witter uitleggen anders zou het verkeerd begrepen worden.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb het trouwens al aan een psychiater verteld. En die zegt dat het komt doordat me ouders me broer veel meer aandacht geven dan mij. En ik vroeger aandacht kreeg als ik tegen me broer zei dat hij niet vies moest eten. Dus dat ik het daardoor steeds vaker ging zeggen, en me daardoor echt ben gaan ergeren aan mensen die eten.
    Maargoed, dat maakt het natuurlijk niet minder irritant.

    raar maar heb ik nie anders kon ik je helpen .(lol)(huil)


    Dare to be different!!!!

    Ik ben dat gewoon van mijn papa en broer dus ik stoor me er niet echt aan (:


    You're a star in heaven.

    ik heb dat een beetje,maar niet zo erg dat ik er pijn van heb ofzo (:
    maar als ik mijn zus,broer of moeder hoor eten,hoor kauwen,dat vind ik echt zo walgelijk,dan wil ik het liefst hun bord afpakken,of zelf ergens anders gaan eten,want dat gesmak en gekauw vind ik superirritant,echt ik erger me er dood aan !
    het geeft me hetzelfde gevoel,als dat iemand met zijn nagels over een bord krast (:


    everybody needs a song.