• Helleuw ~

    Omdat het moest van Merel [Moustache] heb ik besloten -na heel erg lang denken- er toch maar iets over te gaan maken. Ik ga namelijk zo'n story maken over het programma Scream Queens dat op MTV wordt gegeven.
    Als je niet weet wat dat is moet je maar even googlen. Maar okay, ik zoek dus nog negen vrijwilligers om mee te spelen in die story en hier kan je je aanmelden :Y)

    #1 Alexis Bailly
    #2 Morgan Roberts
    #3 Brodie Rose Brandy Alléy Dixon
    #4 Hikaru Utada
    #5 Lisa Settle
    #6 Michelle Breeze
    #7 Jennifer Fox
    #8 Paige Deathrose
    #9 Kim Krave
    #10 Madison Hill

    Wil je een rol? Vul dan wel ff de volgende dingen in wil je;
    Naam + familienaam;
    Leeftijd [18-25];
    Afbeelding:
    Wie ben ik? [tekstje; min.8 regels!]


    Dankjwel!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 16:51 ]

    Wil je een rol? Vul dan wel ff de volgende dingen in wil je;
    Naam + familienaam; Paige Deathrose
    Leeftijd [18-25]; 19Jaar
    Afbeelding: paige Deathrose
    Wie ben ik? [tekstje; min.8 regels!]

    Hallo, mijn naam is Paige Deathrose. Ik ben 19 jaar oud en mijn beste vriend heeft me ingeschreven voor Scream queens. omdat hij vond dat ik er echt een ben. Ik ben als de dood voor Spinnen en enge clowns. Ook heb ik thuis drie honden en een kat. en mijn gezin bestaat uit mij, mijn broertje en twee ouders. ik heb al in een film gespeeld, ook een horrorfilm. Ik hoop dat je nu genoeg over mij weet. als je meer vragen hebt kun je die altijd stellen!

    xx paige Deathrose

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 12:45 ]

    Naam + familienaam; Jennifer Fox
    Leeftijd [18-25]; 20
    Afbeelding: Klik
    Wie ben ik? [tekstje; min.8 regels!]

    'Heey,
    ik ben Jennifer Fox, ik ben 20 jaar en wil graag meedoen, omdat ik voor allemaal kleine dingetjes bang ben. Ik zie dit als een grote uitdaging en zal er alles aan doen om over mijn angsten heen te komen en om actrise te worden, natuurlijk. Dat is namelijk mijn grootste droom. Ik had ooit een vriendje en die had thuis een grote hond, ik ging altijd al gillen als die hond 1 meter bij me vandaan stond.. Dat was dus ook de reden dat mijn vriendje het heeft uitgemaakt. Ik wil hier echt aan werken, want ik wil heel erg graag actrise worden en over die stomme angsten heenkomen.

    Xxx Jennifer Fox'

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 13:05 ]


    You are beautiful, you are love.

    One left ^^

    Wanneer begin je er aan? :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als ik die ene rol nog heb :Y) vanavond - straks; eerst huiswerk en zo :Y)

    Killjoy schreef:
    Als ik die ene rol nog heb :Y) vanavond - straks; eerst huiswerk en zo :Y)

    Pff, ik wil nu al gaan lezen :'D Ik ben nieuwsgierig ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Yey dankje voor de rol x]


    You are beautiful, you are love.

    Buh, ik heb die ene rol echt nodig! Niemand die wil?

    Killjoy schreef:
    Buh, ik heb die ene rol echt nodig! Niemand die wil?

    Als er zich ècht niemand inschrijft, wil ik wel nog altijd eentje voor je maken (: Je ziet maar ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik houd hoog (baby)


    Ride or die

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Als er zich ècht niemand inschrijft, wil ik wel nog altijd eentje voor je maken (: Je ziet maar ^^

    Oké, doe maar. Er meld zich toch niemand meer ><

    Volledige naam; Kim Krave.
    Leeftijd: 20 jaar.
    Afbeelding: Klik.
    Dit is Kim: Ik ben Kim Krave. Ik ben 20 jaar oud. Ik ben geboren in New York,in Amerika maar mijn ouders zijn beide Nederlands dus kan ik behalve Engels,ook Nederlands praten. Ik heb een licht getinte huid en een paar Chinese trekjes,en zwart haar. Ik ben voor niks bang en heb een vogelspin als huisdier,plus een zwarte kat genaamd Thirteen. Ik houd van Horrorfilms en Thrillerfilms. Ik houd niet van slap lief gedoe en ben van de harde aanpak,waar sommige mensen totaal niet tegen kunnen. Met mij moet je geen ruzie krijgen want dan heb je echt oorlog. Ow,en ik ben er van overtuigt dat als ik iets wil,dat ik dat dan ook zal krijgen. Nu moet ik gaan naar mijn bokslessen,ja ik zit op boksen. Dus,doei <3

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 16:47 ]


    *~* Proud Luxury *~*

    GoodFairy schreef:
    Volledige naam; Kim Krave.
    Leeftijd: 20 jaar.
    Afbeelding: Klik.
    Dit is Kim: Ik ben Kim Krave. Ik ben 20 jaar oud. Ik ben geboren in New York,in Amerika maar mijn ouders zijn beide Nederlands dus kan ik behalve Engels,ook Nederlands praten. Ik heb een licht getinte huid en een paar Chinese trekjes,en zwart haar. Ik ben voor niks bang en heb een vogelspin als huisdier,plus een zwarte kat genaamd Thirteen. Ik houd van Horrorfilms en Thrillerfilms. Ik houd niet van slap lief gedoe en ben van de harde aanpak,waar sommige mensen totaal niet tegen kunnen. Met mij moet je geen ruzie krijgen want dan heb je echt oorlog. Ow,en ik ben er van overtuigt dat als ik iets wil,dat ik dat dan ook zal krijgen. Nu moet ik gaan naar mijn bokslessen,ja ik zit op boksen. Dus,doei <3


    Beheee, zij doet/deed er ook echt in mee ;3

    Ga je nu beginnen? :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bussy :Y)