• Helleuw ~

    Omdat het moest van Merel [Moustache] heb ik besloten -na heel erg lang denken- er toch maar iets over te gaan maken. Ik ga namelijk zo'n story maken over het programma Scream Queens dat op MTV wordt gegeven.
    Als je niet weet wat dat is moet je maar even googlen. Maar okay, ik zoek dus nog negen vrijwilligers om mee te spelen in die story en hier kan je je aanmelden :Y)

    #1 Alexis Bailly
    #2 Morgan Roberts
    #3 Brodie Rose Brandy Alléy Dixon
    #4 Hikaru Utada
    #5 Lisa Settle
    #6 Michelle Breeze
    #7 Jennifer Fox
    #8 Paige Deathrose
    #9 Kim Krave
    #10 Madison Hill

    Wil je een rol? Vul dan wel ff de volgende dingen in wil je;
    Naam + familienaam;
    Leeftijd [18-25];
    Afbeelding:
    Wie ben ik? [tekstje; min.8 regels!]


    Dankjwel!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 16:51 ]

    Morgan Roberts
    19 jaar.
    http://media.photobucket.com/image/scene/sceneson_1/CopyofPicture336-1.jpg?o=359
    Wie ben ik?
    Ik ben Morgan Roberts, een bang meisje van 19 jaar. Mijn familie heeft mij voor dit programma ingeschreven om al mijn angsten te laten overwinnen. Mijn ouders zijn gescheiden, en mijn vader is redelijk rijk. Ik heb veel vrienden en vriendinnen, maar geen vriendje. Maar ik hoef er geen, ookal liggen er duizenden jongens aan mijn voeten. Mensen vinden dat ik vaak arrogant doe, maar daar kan ik niets aan doen! Ik ben gewoon zo! Maar ik ben wel lief voor al mijn vriendinnen en vrienden.Als je nog iets wil weten vraag je maar :'D

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 11:34 ]


    - hoi ;D

    naam + familienaam; Hikaru Utada
    Leeftijd [18-25];20
    Afbeelding:http://media.photobucket.com/image/utada%20hikaru/Dead_roses89/utadahikarublack.png?o=13
    Wie ben ik? [tekstje; min.8 regels!]
    hallo ik ben Hikaru Utada en ben 20 jaar oud.
    Ik houd van Toneel spelen en Films kijken, Vooral Horror films.
    Ik heb al een paar kleine rolletjes in films gehad,maar ik wil nu een grotere rol.
    Ik houd behalve van toneel spelen en in films spelen ook erg veel van mijn friends.
    mijn broer heeft mij ingeschreven omdat hij vind dat ik het erg goed zou doen.
    Op hoop van zegen dan maar !

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 11:30 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Naam + familienaam; Brodie Rose Brandy Alléy Dixon.
    Leeftijd [18-25]; 19
    Afbeelding: Klik
    Wie ben ik? [tekstje; min.8 regels!]
    Nou, ik ben dus Brodie Rose Brandy Alléy Dixon. Vreselijk lange naam. Dus noem me maar gewoon Brodie, da's veel makkelijker. Mijn leeftijd doet er niet veel aan toe, maar ik ben 19 jaar, mocht je dat willen weten. Ik ben aardig, vind mezelf altijd de beste en hou van mijn vrienden. Ofcourse kan ik wel tegen commentaar, en dat gebruik ik dan ook altijd in mijn voordeel, om beter te worden. Ik hou van acteren, zingen en dansen. Maar het meest toch van acteren. Ben dol op dieren, en ik weet gewoon dat ik zal winnen. Koste wat het kost. No one shall beat me.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 11:36 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    TEKSTJE in Ik-persoon aub! En ik kies niet de eerste die zich aanmelden maar de beste!

    Ik! (:
    Naam + familienaam; Alexis Bailly
    Leeftijd [18-25]; 21 Jaar
    Afbeelding: deze of deze
    Wie ben ik? [tekstje; min.8 regels!]
    Hallo Lieverds,
    Ik ben dus Alexis Bailly en ben éénentwintig jaar, bijna tweeëntwintig. Ik ben lief, bijna altijd vrolijk, maar ken ook wel eens mijn arrogante en koppige momenten. Als het nodig is kan ik me zeer defensief opstellen en dan vooral als iemand mijn vrienden kwetst. Zelf speel ik gitaar en piano, waarbij ik dan mijn eigen liedjes schrijf. Ik doe het graag omdat ik er gewoon mijn gevoelens kan in beschrijven. Ook zit ik op toneelschool, want acteren is een van mijn grootste dromen. Wel waren mijn ouders er niet echt mee akkoord, maar na een tijdje heb ik ze toch wel kunnen overtuigen. Verder woon ik samen met Chanelle en Melissa in een appartement en hebben we een kat, Mizou, gekocht. Als je nog wat wil weten, moet je het echter vragen. Maar ik ben niet echt boeiend meer. Bye <3

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 11:39 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dankje voor de rol.
    En het is trouwens Roberts
    :'D


    - hoi ;D

    Dankjeee (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Thenk yoe <3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oehjaa, laat je weten wanneer deel 1 online staat?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zal ik doen + ik moet nog 5 hebben D:

    Killjoy schreef:
    Zal ik doen + ik moet nog 5 hebben D:

    Dankje + Kom op menseeen! Aanmeldeeeen :9~


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    tnx voor de rol :D

    laat je wat weten n_n?

    xx


    I solemny swear i am up to no good

    Naam + familienaam; Lisa Settle
    Leeftijd [18-25]; 21
    Afbeelding: Lisa Settle
    Wie ben ik? [tekstje; min.8 regels!]
    hi ik ben dus Lisa ik ben 21 jaar,
    dus al best oud:'P i acteer al bijna mijn heele leven maar er nooit iets serieus
    mee gaan doen, wat ik nu toch wel will ik ben er wel een beetje laar bij maar ik wil het toch nog proberen. en hoe anders dan Scream Queen! want horror vind ik echt geniaal, ik bedoel iedereen vind wel dat horror iets heefd wat ze aan spreekt toch?

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 12:38 ]


    To The Stars Through Adversity

    Ik laat het weten jaa + nog 4 !

    Naam + familienaam; Michelle Breez.
    Leeftijd [18-25]; 19
    Afbeelding: Michelle Breez.
    Wie ben ik? [tekstje; min.8 regels!]
    Hii There! Ik ben Michelle Breez en ben 19 jaar jong. Ik doe hier aan mee omdat het mij altijd al leuk leek om een scream queen te spelen in een film. Mijn karakter is speels, vrolijk, onzeker en humoristisch. Ik ga ook erg graag uit en shoppen tot ik neerval vind ik ook héél leuk! Ik heb zoals je kunt zien blond haar en bruine ogen. Zelf ben ik wel tevreden met mijn uiterlijk, natuurlijk zijn er dingetjes die ik minder vind. Maar dat heeft iedereen wel denk ik. Verder bespeel ik nog piano en gitaar en heb een vriendje genaamd: Max. Maar ik ga weer! Loves Michelle.