• Vorig jaar tijdens de catechese begon die gast dingen te zeggen die belangrijk zijn in het leven; zelfbeheersing, vrede,... Hij vroeg wat wij het belangrijkste vonden. Ik stook mijn vinger op en zei: 'Zelfbeheersing omdat als je dat niet hebt gewoon iemand in elkaar zou slagen als je boos bent.' Dan zei er eentje van mijn groep: 'Ja, maar jij beheerst jezelf ook wel niet wat je moet altijd lachen.' Toen lag ik dus weer plat, ik weet niet waarom maar echt, die kwam hard aan, vooral omdat ik daarna nog minder zelfbeheersing had.

    In alles kan ik mij goed beheersen, buiten als ik de slappe lach krijg ;o


    Only losers can act the way you do

    Topicbui? (krul)

    Ik kan mij niet goed beheersen, en dat is best wel een nadeel. Als ik ruzie heb, scheld ik alles wat los en vast-zit, ik ga de details je besparen. Ook als ik ruzie heb maak ik gebruik van mijn losse handjes, ghehe. :Y) Oftewel; dan ga ik rammen.
    En als ik boos ben ga ik dingen stukmaken.
    Kortom, kan me echt niet beheersen.


    -

    En ik denk dat heel veel mensen -ook ik- zich niet kunnen beheersen als ze lachen. Als ik eenmaal lach, stop ik niet meer. ;$


    -

    NocteObscura schreef:
    En ik denk dat heel veel mensen -ook ik- zich niet kunnen beheersen als ze lachen. Als ik eenmaal lach, stop ik niet meer. ;$
    Ik ook niet. Tijdens die catechese moest ik dan altijd een kwartier aan een stuk lachen, dan zei die gast zo: 'Ik heb dit verhaal nu al zoveel gehoord en nooit moest ik daar zo mee schaterlachen.' op een super serieuze toon, toen kreeg ik nog harder de slappe lach. Dat was gewoon altijd als ik daar aankwam, hij deed de deur open dan keek die altijd zo van: 'O nee, niet de die weer.'

    :'D


    Only losers can act the way you do