• kan je deze makeup-palet ook ergens in nederland kopen, of weet iemand een winkel die zulke paletten verkoopt (goede paletten!) ?


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Nee, deze zijn wel te koop op Ebay en ik ken verschillende meisjes van een ander fora die ze daar vandaan hebben


    We can only learn to love by loving.

    Eh, ik heb zo'n site gevonden onlangs, maar ik weet niet meer de welke. ._.

    ik heb er ongeveer zo eentje..
    alleen heb ik die een keer laten vallen en nu krijg ik de ene helft niet meer open.
    Maar ik denk dat je die wel gewoon in nederland kan kopen.
    -heeft die van haar voor haar verjaardag een keertje gekregen-

    Een meisje uit mijn klas heeft hem vanuit Amerika besteld omdat ze daar alleen te krijgen was en anders waren ze duurder.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zoiets zou je vast en zeker in NL kunnen kopen. Misschien ergens in Amsterdam of Rotterdam.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zoiets kan je toch overal wel kopen? Lijkt me dan, niet hetzelfde maar iets wat erop lijkt, probeer gewoon is wat make up winkels, op hm Action? die heeft zoiets ook wel eens gehad volgens mij,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bij Douglas kan je vast wel zoiets kopen


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik heb er eentje van de claire's..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Geen idee waar je het kan kopen, ga eens naar Amsterdam of een andere stad, je vindt vast wel een winkel (:
    Anders misschien eens in een parfumwinkel, soms verkopen ze daar ook make-up (:


    Never run out of reasons to smile...

    Volgens mij kun je dat eender waar in goede make-up winkels vinden.