• De laatste tijd zien we veel sportmerken in samenwerking met designers limited edition exemplaren uitbrengen. Komende zomer zien we Christian Lacroix voor Gola en Sergio Rossi voor Puma. En dan nu ook de Amerikaanse modeontwerper Jeremy Scott voor Adidas, hij ontwerpt voor komend jaar een exclusieve kleding- en schoenencollectie. Deze musthaves gaan onder de naam JS Wings. De lijn is heel fashionable, futuristisch en dit alles met een vleugje Adidas. Je ziet glimmende trainingsjackjes, shirts met een opvallende zipper-print, vesten met dierenprint en een franjejurkje met Adidas-print. Echt een super collectie!

    De collectie is onderdeel van het Originals by Originals project. Voor dit project behoren ook de streetwear collecties van designers Alyasha Owerka-Moore en Kazuki. Vanaf 1 februari 2010 zal de collectie verkrijgbaar bij een aantal geselecteerde boetieks. Na een maand zullen de originele Adidas stores ook de collecties verkopen.


    Klik op de links voor de kleding:
    Franjes
    Luipaard-Hoodie
    Glinstertjes
    Rood Vestje
    Kort adidas shirtje met glinster broek
    Shirt met enorme neppe rits

    - Bron: Girlscene.

    OMG, iK MOET DiE LUiPAARD-VEST HEBBEN :hearteyes: !

    Om het nuttig te houden: HOT or NOT ?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 16:26 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Ontzettend not.


    -

    Ik vind alleen dat luipaard vest nog wel gaan, voorderest niet echt leuk :)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik vind het eigenlijk helemaal niet mooi. :X


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Genius schreef:
    Ontzettend not.


    when words fail, music speaks.

    Ik vind het afschuwelijk, maar smaken verschillen hé ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Genius schreef:
    Ontzettend not.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik vind het niet zo mooi, sommige dingen wel, maar dat zijn zo van die kleren die je alleen op een model ziet. Ik zie niet echt iemand met zo'n pakje sporten of in het stad rondlopen ofzo. ;x