• Ja, je kunt ook blenden met paint voor als je geen speciaal programma hebt. Het is wel moeilijker, en de plaatjes zijn ook minder mooi. Als je het wilt leren kun je deze stappen volgen die ik heb gemaakt.

    Ik geef een voorbeeld hoe je dit plaatje kunt maken, deze heb ik snel gemaakt.

    WAARSCHUWING DE PLAATJES ZIEN ER IETS ANDERS UIT DOOR HET UPLOADEN!

    Je hebt twee plaatjes (Je kunt ook drie maar dat is ingewikkelder)
    Stap 1:

    Je zoomt helemaal in en maakt stippen. Als je het uitzoomt ziet het er zo uit.
    Stap 2

    Wat je hebt bij stap 2, maak je groter. Dit kan doormiddel door kopieren en plakken.
    Stap 3

    Je opent de andere paint, waar je de twee plaatjes hebt. Van een plaatje maak je de kleuren negatief.
    Stap 4

    De stippen plak je over het plaatje heen. Maar je moet het plaatje nog wel kunnen zien!
    Stap 5

    Je knip je het plaatje uit. [hoeft niet persee]
    Stap 6

    Je maakt het plaatje weer negatief, zodat het weer de oorsprongelijke kleuren krijgt.
    Stap 7

    Je plakt het plaatje op het andere plaatje.
    Stap 8

    In het eindresultaat zie je nog allemaal stippen.Het eindresultaat

    Je kunt het naar jezelf verzenden, waardoor die witte stippen verdwijnen maar het plaatje wel HEEL klein word.
    plaatje naar je zelf versturen.

    Ook kun je het in word plakken, en groter maken. De witte stippen worden zo minder erg.
    Word

    Vroeger heb ik dit echt heel veel gedaan. Ik heb hier een paar blends die ik nog tegen kwam van een paar jaar geleden.
    Miley Cyrus
    Taylor Swift
    Mermaid Melody
    Avatar
    Flight 29 down

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 13:44 ]


    <3

    die van Miley is mooi :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lol.
    Dankje.
    Maar waarom moet je hem negatief maken?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Die zijn echt mooi
    Ik ga het eens proberen


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    PrincesSnape schreef:
    Lol.
    Dankje.
    Maar waarom moet je hem negatief maken?


    Anders werkt het niet. Want dan zijn de stippen zwart en kun je het andere plaatje niet zien.(krul)


    <3

    Hmm... Dit is best handig, maar hoe maak je precies die stippen? -ik ben nogal slecht met paint-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    Hmm... Dit is best handig, maar hoe maak je precies die stippen? -ik ben nogal slecht met paint-


    inzoomen en met potlootje puntjes zetten.


    <3

    401 schreef:
    (...)

    inzoomen en met potlootje puntjes zetten.

    Oke, dank je. Dat ga ik straks dan is proberen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    He, ik snap het, thanx (flower)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik ben hier veels te dom voor. Jammer :[


    We accept the love we think we deserve.

    Ik snap er werkelijk geen hol van (cat)
    Ahja, ik heb toch geen paint.

    Waarom heb ik daar zelf nog nooit aangedacht? :'] Echt simpel ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Btw. het kan makkelijker ;p

    Je hoeft het plaatje niet negatief te maken..
    Je maakt bijv. een rood vlak en maakt daar witte puntjes op,
    zorg dat je op je rechtermuisknop rood hebt zitten (valt amper uit te leggen)
    en knip dat stuk uit en sleep het ove rhet plaatje. Alleen de witte
    stipjes komen erop.

    Dus dan hoef je het niet negatief enzo te maken ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Btw. het kan makkelijker ;p

    Je hoeft het plaatje niet negatief te maken..
    Je maakt bijv. een rood vlak en maakt daar witte puntjes op,
    zorg dat je op je rechtermuisknop rood hebt zitten (valt amper uit te leggen)
    en knip dat stuk uit en sleep het ove rhet plaatje. Alleen de witte
    stipjes komen erop.

    Dus dan hoef je het niet negatief enzo te maken ;p


    Dat ga ik denk is een keer uitproberen. (krul)


    <3

    die van miley en taylor zijn mooi. (: - yay 160'e bericht op het forum, wauw dat zijn er véél joh -

    Wow... Ik kan blenden
    Thank you for your help (K)


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful