• Ja, zo'n gevoel heb ik. En zo'n gevoel heb ik al eens eerder gehad en toen gebeurden er ook nare dingen. en nu ben ik dus bang en ik zit helemaal te trillen omdat ik nu denk dat mijn opa doodgaat omdat hij al ziek is.
    Heeft iemand misschien een idee hoe ik dit gevoel misschien iets kan laten minderen. Ik word er echt gek van!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Tv gaan kijken.Een boek lezen. Muziek luisteren. Met iemand over iets anders gaan praten. Een instrument bespelen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Er overpraten werk vaak goed.En proberen het positief te zien


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat happysnail en Exercitus zeggen, maar zoals je net al in mijn topic zei, ik ben bang dat je ook niet veel aan mij hebt.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 22:02 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Zoek afleiding en laat het gewoon over je heen komen. Je kan er toch niks aan doen& laten we hopen dat het niet iets heel ergs is

    Ik moet nu eigenlijk ook gaan slapen, ik moet morgen om 7 uur op... Maar dat lukt me toch niet...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Lees.Als ik zo'n gevoel heb ga ik lezen en muziek luisteren en dat werkt bij mij altijd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall