• Ik had al het idee dat ik een paar dagen geschuwd werd, door verschillende mensen [doet er verder niet toe wie, weten ze zelf wel] en tot slot word mij iets in de schoenen geschoven, terwijl ik daar helemaal geen flikker mee te maken heb. Ook word een vriendin van mij hierin betrokken terwijl ze er helemaal niets mee te maken heeft en zelf ook wel weet dat ik beter weet, en nooit zoiets zou doen in die richting of vanuit die kant/bron/hoe je het ook wilt noemen.
    Juist van al die personen, waarvan ik het aller eerlijkst ben, word ik aangewezen als leugenaar en weet ik veel wat.

    Ik probeer altijd andere mensen te helpen en ik probeer altijd voor iedereen klaar te staan, als zij ook gewoon eerlijk en normaal doen, en dan krijg ik dít terug. Ik vraag me op dit moment echt serieus af waar ik dit aan verdiend heb.

    Iemand een goede tip om me op te cheerûh op dit moment? Want ik heb het echt even hangen nu.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 21:46 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Ik ben zo kwaad en teleurgesteld dat ik niks meer op papier krijg, maar toch bedankt <3
    Das balen!

    Zoals Happysnail zegt, douchen. Dat helpt mij ook altijd heel goed.

    Ik weet wat! Alleen is het een beetje donker daarvoor,
    Ga naar het bos of een andere plek waar niemand last van je heeft en ga gillen en schreeuwen!
    Dat helpt echt!

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 22:38 ]

    of of of of of (hyper aanval) luister dit liedje:
    Riyu Kosaka - Love love shine.
    (of gewoon Love Shine)
    Heel vrolijk en hyper liedje.
    Daar wordt je echt wel vrolijk van. (hoop ik)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 22:40 ]

    American Pie kijken ofzo? :'D
    - inspiratieloos -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.