• Ik had al het idee dat ik een paar dagen geschuwd werd, door verschillende mensen [doet er verder niet toe wie, weten ze zelf wel] en tot slot word mij iets in de schoenen geschoven, terwijl ik daar helemaal geen flikker mee te maken heb. Ook word een vriendin van mij hierin betrokken terwijl ze er helemaal niets mee te maken heeft en zelf ook wel weet dat ik beter weet, en nooit zoiets zou doen in die richting of vanuit die kant/bron/hoe je het ook wilt noemen.
    Juist van al die personen, waarvan ik het aller eerlijkst ben, word ik aangewezen als leugenaar en weet ik veel wat.

    Ik probeer altijd andere mensen te helpen en ik probeer altijd voor iedereen klaar te staan, als zij ook gewoon eerlijk en normaal doen, en dan krijg ik dít terug. Ik vraag me op dit moment echt serieus af waar ik dit aan verdiend heb.

    Iemand een goede tip om me op te cheerûh op dit moment? Want ik heb het echt even hangen nu.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 21:46 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    *Denk*

    Ik heb niet zoveel inhoud deze avond, dus ik weet eigenlijk niks? Muziek maken? -voor zover je een instrument hebt. Naar blije nummers luisteren. Iets lekkers maken. Een leuk boek lezen.Bootjes vouwen. Snorren op foto's tekenen. Ouwehoeren met je kat -of andere huisdier. Mij belachelijk maken. Tekenen. Gekke geluiden maken. Douchen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat een rotstreek!

    Het van je af schrijven?

    Happysnail schreef:
    *Denk*

    Ik heb niet zoveel inhoud deze avond, dus ik weet eigenlijk niks? Muziek maken? -voor zover je een instrument hebt. Naar blije nummers luisteren. Iets lekkers maken. Een leuk boek lezen.Bootjes vouwen. Snorren op foto's tekenen. Ouwehoeren met je kat -of andere huisdier. Mij belachelijk maken. Tekenen. Gekke geluiden maken. Douchen.
    Ik ben bang dat ik mijn gitaar dan naar de klote sla, en dat zijn die mensen écht niet waard :X. Haha tosti zit in tosti ijzer :'D. In ieder geval thnx dat jij als een van de weinige wél reageerd (nerd)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Micaiah schreef:
    Wat een rotstreek!

    Het van je af schrijven?
    Ik ben zo kwaad en teleurgesteld dat ik niks meer op papier krijg, maar toch bedankt <3


    Wie du mir, so ich dir.

    Hyperactief doen op vrolijke nummers, knutselen, je nagels in alle kleuren van de regenboog lakken, kinderachtige tekeningen maken...
    Meer heb je nu echt niet aan mij...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Ik ben bang dat ik mijn gitaar dan naar de klote sla, en dat zijn die mensen écht niet waard :X. Haha tosti zit in tosti ijzer :'D. In ieder geval thnx dat jij als een van de weinige wél reageerd (nerd)(krul).

    Je mag met je gitaar tegen mijn been aanslaan -zodra ik er 10 kussens tegenaan gebonden heb. (cat).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het uit gillen(in een kussen anders denken de buren dat je vermoord word ofzo)/van je af schrijven en dan iets heel vrolijks/doms doen.
    Vrolijke muziek luisteren en dom dansen
    vrolijke/domme films kijken(shrek ofzo)
    blije dingen tekenen met paint
    of van die doelloze spelletjes pselen op internet.

    En vooral,ze zijn het niet waard als zij zo dom willen doen laat ze lekker hun gang gaan.Jij bent de wijste en de 'beter' hier.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    o.O wtf.
    Ga schelden in je kussen?

    Van die liedjes luisteren waarbij je te vals mee kan zingen zodat je je frustratie kwijt raakt?
    Als je je frustratie kwijt moet: Ga naar buiten op de grond stampen. Dan houd je snel genoeg op want je voeten gaan pijn doen :'D
    Verder weet ik ook niets..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ram je pc in elkaar -das zo'n spelletje;"D-
    eumh wel kut dat ze zo iets doen!;"S
    Schoen tegen de muur gooien, basketballe?;"D Andere sport waarmee je, je woede kwijt kunt?;"D -hopelijk heb je hier iets aan.;"X-

    xX FrozenBiatch


    .

    Ik weet niet wat je dan moet doen :$
    Hopelijk word je snel wat vrolijker

    Jij staat altijd voor iedereen klaar, ook als ik je nodig heb, je spreekt me moed toe! Dit verdien je niet, echt een lage streek dit.

    Maar schreeuw het van je af, sla het van je af. Cinema Bizarre luisteren helpt misschien ook? Maar lieve kirsten, ik ben er voor je als je dat wil.

    En mijn iPod typt irritant!


    -

    Muziek luisteren? Of heeel veel schreeuwen :')

    Ga ff flink schelden en luister naar über blije liedjes en denk aan blije dingen =) Verder weet ik ook niet wat je kan doen.
    1 ding: jij verdient dit zó zwaar niet.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat is echt een kutstreek o.o
    Jezelf vet lang in de spiegel bekijken. Dan moet ik altijd lachen :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells