• heey ik heb een vraagje hoe vaak zien jullie geliefde per week?


    Xx

    bij mij is het 2 dagen zie ik hem niet dan spreek ik hem op msn of fftjes in de avond en 1 dag slaap ik bij hem of hij bij mij


    Special Love <3

    het is verschillend de ene week zie ik er de hele week en soms maar een paardaagjes en soms niet -traanoogjes-


    I'm your biggest night mare

    Ik zie hem elke dag want hij zit bij mij in de klas ^^


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik heb niemand, maar ik was nieuwsgierig en wou reageren ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Ehm, Bijna elke dag wel op school. Maar in de vakantie verschild het wat. Ik zie hem dan bijvoorbeeld 2 dagen achter elkaar aan, en dan weer es 1 of 2 dagen niet, maar dan begin ik hem wel al te missen x3

    x.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zie 'm meestal wel 1 keer per week. Soms een week niet, en soms 2 of 3 keer in de week.
    Ligt eraan hoe ik met m'n huiswerk zit enzo.

    We spreken elkaar sowieso wel elke dag op msn en bellen vrijwel elke avond even.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 10:19 ]

    ik zie hem zaterdag & zondag
    ennnn
    woensdagavond meestal :X
    en af en toe als we verkort lesrooster hebben.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb er geen,dus zie ik hem nooit.x'D

    Ik heb niemand en toch klik ik (baby)
    Ik zag die van mij destijdsw 1/2 keer per week, ivm school. Ik ben nog nooit wezen logeren, mocht niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zie hem op school zowieso elke dag, hij zit zelfs bij me in de klas ;p
    En ja, af en toe afspreken buiten school, meestal 2keer of 3keer in een week.


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Ik heb nog geen vriend, maar zaterdag waarschijnlijk wel.
    Ghihihi.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat is echt heel verschillend. De ene keer maar 1x per week, de andere keer weer 5x per week. Hij werkt als kok zie je, dus hij heeft hele verschillende tijden.


    Life is hard and then we die

    Ik heb nog geen vriend, en ook nog geen interesse.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mijn crush zie ik elke dag op school, dus 5 dagen per week :3
    En dan ook echt de hele dag want we hangen voor school samen rond, in de pauzes, onder WAP uren en na schooltijd hangen we vaak nog wel 3 uur rond op het station :3
    Maar we hebben nog niks! (weet ook niet of dat ooit gebeurd maar owkeej :'))

    heeft nu dan ook echt haat aan de vakantie -_-"


    dream, dare, fly!

    Ik heb een crush en ik zie hem alleen maar dinsdag en de kans is ontzettend klein dat ik hem ook op donderdag zou zien ._.


    Only losers can act the way you do

    ik zie mijn vriend 2 of 3x in de week. maar we Smse/Msne wel elke dag met elkaar

    x