• Hoii lieverds (:
    Ik moet vanavond om stip 17:15 bij de kapper staan, maar het probleem is, dat ik namelijk iets met mijn haar wil gaan doen, maar daar geen inspiratie of ideetjes voor heb. Daarom heb ik jullie hulp nodig! Mijn haar komt tot halverwege mijn rug en ik heb een tamelijk lange pony. Ook is het een beetje versneden, niet opgeknipt. Dat wil ik dus niet meer. Iemand ideeën voor een kapsel met meer volume of waar er meer pit in zit? En néé, niet kort. Heb ik al meerdere malen gedaan en steeds krijg ik spijt :'D
    Ohja, als je mooie plaatjes weet mag dat ook altijd.
    Hulp gevraagd ja... <3

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 14:57 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik laat de bovenkant altijd in kleine laagjes knippen en de onderkant gewoon helemaal lang zonder laagjes.
    Misschien kan je dit keer een ander soort pony nemen?


    Your make-up is terrible

    Frou frou geeft altijd een leuke uitstraling. Lief en zo.
    Ik heb het ook. En afgerond aan de kanten.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Assassin schreef:
    Ik laat de bovenkant altijd in kleine laagjes knippen en de onderkant gewoon helemaal lang zonder laagjes.
    Misschien kan je dit keer een ander soort pony nemen?

    Ja, maar ik weet niet welke pony. Ik wil hem aan de ene kant niet te kort, maar aan de andere kant ligt hij dan mooier. En een rechte al zeker niet :'D En verknippen zoals jij (kort vanboven) vind ik niet mooi bij mezelf. Is mijn hoofd te poefie ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Chill schreef:
    Frou frou geeft altijd een leuke uitstraling. Lief en zo.
    Ik heb het ook. En afgerond aan de kanten.

    Hoe bedoel je, afgerond? Ik heb nu een lange. Soms ligt hij als frou en soms ligt hij gewoon met mijn haar mee.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja, maar ik weet niet welke pony. Ik wil hem aan de ene kant niet te kort, maar aan de andere kant ligt hij dan mooier. En een rechte al zeker niet :'D En verknippen zoals jij (kort vanboven) vind ik niet mooi bij mezelf. Is mijn hoofd te poefie ><



    Knip hem dan wel kort. Zo'n ding groeit atijd way to fast, dan issie na een tijdje vanzelf weer lang en heb je beide gehad.


    Your make-up is terrible

    Heb jij zo lang haar Ö Gaaf ^^

    En zoals Assassin zegt, je kunt je pony toch wel kort laten knippen, dan groeit ie vanzelf indd weer langer =).


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Assassin schreef:
    (...)
    Knip hem dan wel kort. Zo'n ding groeit atijd way to fast, dan issie na een tijdje vanzelf weer lang en heb je beide gehad.

    Ja, dat is wel waar. Die groeit inderdaad keisnel oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Radiance schreef:
    Heb jij zo lang haar Ö Gaaf ^^
    En zoals Assassin zegt, je kunt je pony toch wel kort laten knippen, dan groeit ie vanzelf indd weer langer =).

    Ja :'D Als je het gewoon ziet liggen zou je het niet zeggen. Maar wanneer ik alles naar achter doe is het zo lang ^^ Ook lijkt het vooraan kort, omdat het nog wat versneden is (:
    Ohja, zou ik het in een punt laten knippen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Decoy schreef:
    http://z.about.com/d/beauty/1/5/d/f/asianhair36.JPG
    http://hairstylesdesign.com/gallery/photos/long_hairstyles_3002_4676.jpg
    http://img155.imageshack.us/i/mira1jz7.jpg/#q=long hairstyles

    Dankjee (:
    De eerste en de laatste zouden nog lukken. Maar ik ga niet staan met een rechte frou ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right