• Die film heb ik net gekeken, en nu kan ik niet meer stoppen met huilen. Het begin is vooral grappig, maar op het eind wordt het heel erg zielig. Het gaat over een hond en een gezin, die van alles meemaken, die hond zie je opgroeien en aan het eind van de film moet de hond in worden geslapen, en toen had ik het niet meer...

    Misschien ben ik ook wel veel te emotioneel hoor.

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb de film nog nooit gezien,dus ja.

    Ik wil die ook zien ma ja :X
    ^^
    Zal hem ooit wel is zien ^^


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb hem nog ergens op dvd, die ik kwijt ben x,x
    Dus ik heb m nog niet gezien :X

    Ik heb er al eens over gehoord en ik wil hem ook wel een keer zien :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    JustLikeYou schreef:
    Ik wil die ook zien ma ja :X
    ^^
    Zal hem ooit wel is zien ^^

    Moet je niet doen, het is zo zielig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik kan niet tegen zielige films ;x
    Dus ik denk niet dat ik hem ooit ga zien ;x


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Jaa, ik heb hem in de bios gezien,
    die is zoo leuk,
    Ik moest bijna huilen


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mijn vriendin vond hem ook heel erg mooi en moest ook keihard huilen. Nu wil ik hem ook zien en misschien kan ik hem huren op prime. Ik hoop het.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omg, ik denk dat ik het dan ook niet meer heb.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik denk dat ik die al gezien heb - als je 'm niet in de bios gezien hebt natuurlijk. Anders was 't een soortgelijke film, maar ik heb dus zo al een film gezien alleen weet ik de titel niet meer. Maar ik moest toen ook huilen :]

    Ik heb die film nog nooit gezien...


    I need you like a heart needs a beat

    k zag die film in de bioscoop en ik heb bij het einde ook gehuilt!
    Maar ergens vind ik het echt een kut einde, je denkt dat het goed komt en dan loopt het zo af...


    dream, dare, fly!

    Ik denk dat ik hem maar niet moet gaan kijken. Want ik moet heel snel ergens om huilen, dus dat zal bij die film dan ook wel zo zijn ;o

    Ik moest ook huilen toen Marly dood ging. Het is een hele mooi film. Maar toch ook heel zielig. Als ik eraan terug denk moet ik weer huilen (huil)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga hem binnenkort uren ^^


    You can run but not hide