• hjj
    kzit een beetje met een vaag probleem. Het zit zo, ik was een tijdje terug met enkele vriende oude foto's van mij aan het bekijken. En 2 jongens merkten op dat ik voeger egt VEEL mgerder was dan nu. Nu het probleem is, vroeger heb ik bijna anorexia gehad omdat ik weinig at en HEEL actief was. Daarna heb ik een tijdelijke fase van orthorexia nervosa gehad. Ik at enkel groenten en fruit. Maar sinds 5 jaar eet ik weer normaal (waar mijn familie blij mee is) en ben ik minder actief waardoor ik egt VEEL verdikt ben.
    vroeger
    nu =(
    wat vinde jullie??

    xx

    Ik vind niet dat wij er iets van moeten vinden. Je moet gewoon zijn hoe jij je het lekkerst voelt.
    En als jij je zo lekker voelt, wat maakt het dan uit?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind niet dat wij er iets van moeten vinden. Je moet gewoon zijn hoe jij je het lekkerst voelt.
    En als jij je zo lekker voelt, wat maakt het dan uit?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik vind dat je er nu een stuk gezonder uitziet dat toen! (positief!)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 1:35 ]

    Assassin schreef:
    Ik vind niet dat wij er iets van moeten vinden. Je moet gewoon zijn hoe jij je het lekkerst voelt.
    En als jij je zo lekker voelt, wat maakt het dan uit?

    Assassin schreef:
    Ik vind niet dat wij er iets van moeten vinden. Je moet gewoon zijn hoe jij je het lekkerst voelt.
    En als jij je zo lekker voelt, wat maakt het dan uit?

    Het probleem is, ik voel me er niet oed bij dat ik dik ben, maar ik MAG niet anders :( ik wil zo graag terug magerder worde, maar ik mag niet afvalle van me ouders omda ze schrik hebbe dat ik weer vast kom te zitten dan :S

    LOVERxHATER schreef:
    (...)
    Het probleem is, ik voel me er niet oed bij dat ik dik ben, maar ik MAG niet anders :( ik wil zo graag terug magerder worde, maar ik mag niet afvalle van me ouders omda ze schrik hebbe dat ik weer vast kom te zitten dan :S


    Misschien kan je voorstellen om naar een dietiste te gaan? Zodat die een schema voor je kan opstellen, die je ouders kennen, zodat je wel iets kan afvallen en dan op dat gewicht kan blijven.


    Your make-up is terrible

    Iedereen was vroeger normaal veel magerder dan hij nu is. Omdat je vroeger veel actiever was en je sneller vet verbrandde. Door bepaalde hormonen die je in de puberteit aanmaakt, begin je vetten veel sneller op te slaan, waardoor je verdikt. Wat normaal is in je overgang.
    En wat jou betreft, volg ik de mening van Assassin.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    Ik vind niet dat wij er iets van moeten vinden. Je moet gewoon zijn hoe jij je het lekkerst voelt.
    En als jij je zo lekker voelt, wat maakt het dan uit?


    Stop holding me under and let me breathe.

    Tranquillity schreef:
    Iedereen was vroeger normaal veel magerder dan hij nu is. Omdat je vroeger veel actiever was en je sneller vet verbrandde. Door bepaalde hormonen die je in de puberteit aanmaakt, begin je vetten veel sneller op te slaan, waardoor je verdikt. Wat normaal is in je overgang.
    En wat jou betreft, volg ik de mening van Assassin.

    Tranquillity schreef:
    Iedereen was vroeger normaal veel magerder dan hij nu is. Omdat je vroeger veel actiever was en je sneller vet verbrandde. Door bepaalde hormonen die je in de puberteit aanmaakt, begin je vetten veel sneller op te slaan, waardoor je verdikt. Wat normaal is in je overgang.
    En wat jou betreft, volg ik de mening van Assassin.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Tranquillity schreef:
    Iedereen was vroeger normaal veel magerder dan hij nu is. Omdat je vroeger veel actiever was en je sneller vet verbrandde. Door bepaalde hormonen die je in de puberteit aanmaakt, begin je vetten veel sneller op te slaan, waardoor je verdikt. Wat normaal is in je overgang.
    En wat jou betreft, volg ik de mening van Assassin.

    Naja neeh dat is dus anders by my... sinds 5 jaar eet ik "normaal" maar normaal naar myn doen... Ik heb nog zo'n dikke 3 jaar op t randje van anorexia gestaan (die eerste foto is trouwens zo'n 3 jaar oud duss...) maar door 1 of andere stom kutgedoe dat voortkomt uit die ange periode van anorexia en orthorexia kan ik nu byna gaan vet meer verbranden... Wat dus zwaar kut is... En naar een diëtiste mag ik niet van mama en papa, ze zyn bang dat ik terug herval:S

    Je ziet er veel gezonder uit zo! Houden dus!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind je vroeger er beter uitzien.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Luister ... ik snap dat je, je kut voelt. Maar geloof me, ik vind dikheid bij jou best mooi staan. Ik ben zelf ook dik (Lees 1.67 - 85 kilo) en ik hoor nooit van mensen dat ik lelijk ben. Lelijkheid is niet gebasseerd op je dikheid, maar hoe jij in je vel zit. Als jij uitstraalt dat je lekker in je vel zit, dan zullen anderen dat ook vinden en zullen ze jou mooi vinden. Het gaat puur om wat je uitstraalt, niet om hoe je eruit ziet.


    Life is hard and then we die