• Wie heeft irritante gewoontes. post ze hier.

    Ik :
    - Bijt Nagels, heel erg.
    - Ik heb geknarsetand geen idee of ik het nog doe.

    kom maar op
    ^.^


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb geen irritante gewoontes ik ben perfect :9~
    You wish you was just like me. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik bijt ook mijn nagels en ik speel met mij baard. xD en anders met m'n haar ga ik er rondjes mee draaien tot ik een elviskuif heb >< Echt schijt irritant


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Euhm, nu moet ik even nadenken. Ik kan niet stilzitten en ik doe altijd wedstrijden met mezelf. >< Echt irritant. Ik wil ook steeds snller typen. Hallo, spelfouten x]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Al mijn gewoontes zijn irritant. (krul)

    Ik zit altijd te trillen met mijn voet. Ik weet niet waarom, heb ik mezelf aangeleerd ofzo.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Aan (de onderkant van) mijn oorbellen friemelen (heb meestal van die lange slierten in).


    I clicked my heels and wished for you.

    Altijd met iets bewegen ook al is het maar een teen, tijdens proefwerken mijn haar verneuken en met mijn voet tegen de stoel voor me tikken,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nagel bijten, en ik heb velletjes bij mijn nagels. En die trek ik er altijd af.. maar dat doet pijn. En toch leer ik het niet af.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik strijk altijd door mijn haar als ik nerveus wordt - mijn bles weg en zo ;o + ik word knalrood als ik iets moet doen

    Ik bloos snel... en ik begin altijd ergens aan te friemelen als ik nerveus ben


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Nagelbijten
    Pony de hele tijd naar achter strijken

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 18:58 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik knipper heel veel met m'n ogen, zonder het zelf door te hebben.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik beet op mijn nagels, maar dat heb ik afgeleerd tijdens mijn -schaamtelijke- Tokio Hotel periode. Nu nog steeds een thperiode maar niet meer zo hevig als toen :') Voor de rest ben ik een haarfreak. Mijn haar moet altijd goed liggen:X


    Let's do this poo

    xLittleGirlx schreef:
    Ik bloos snel... en ik begin altijd ergens aan te friemelen als ik nerveus ben

    Ha! Ik ook =)


    Let's do this poo

    ik krak mijn vingers altijd. :]


    None but ourselves can free our minds.