• wat zou die dan zijn? Er geldt wel één regel: er is een tijdslimiet, de wens mag niet langer dan een dag duren.

    Voor de rest mag je uit alles kiezen. Dus van een dag gedachten kunnen lezen tot een dag de beste gitarist ter wereld zijn,...

    Ik zou wensen dat ik de hele dag mag wensen, met één van die wensen zou ik wensen dat ze voor altijd geldig zijn en met de andere zal ik nuttige dingen doen
    (krul)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 21:16 ]


    Only losers can act the way you do

    ik wens dat ik gelukkig word.
    ik wens dat ik ware liefde vind.
    ik wens dat mijn familie en vrienden gelukkig worden..


    iets meer dan één
    :X


    You are beautiful, you are love.

    Ik hoef niets te wensen ^^. Ook al valt het tegen en ben ik het meest standaard kind ter wereld, eigenlijk is het goed zo ^^. En iets wensen, zal er toch maar voor zorgen dat ik het altijd zo wil, hoewel dat onmogelijk is ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    een hele dag alleen zijn met Yorick. Nu zijn er aldoor mensen bij of ouders komen aldoor binnen:O


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik zou oneindig veel wensen wensen, en dan zou ik met één daarvan wensen dat we een keer een crewmeeting konden houden met álle mods en bemiddelaars erbij =)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik zou oneindig veel wensen wensen die de rest van mijn leven geldig zijn, en met één van die wensen al het ongeluk uit de wereld wensen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson