• wat zou die dan zijn? Er geldt wel één regel: er is een tijdslimiet, de wens mag niet langer dan een dag duren.

    Voor de rest mag je uit alles kiezen. Dus van een dag gedachten kunnen lezen tot een dag de beste gitarist ter wereld zijn,...

    Ik zou wensen dat ik de hele dag mag wensen, met één van die wensen zou ik wensen dat ze voor altijd geldig zijn en met de andere zal ik nuttige dingen doen
    (krul)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 21:16 ]


    Only losers can act the way you do

    Dat ik BK vriendin was (A)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dat ik een dag naar alles mag waar ik heen wil en dat ik alles mag doen wat ik wil doen. Dat ik gewoon alles mag dus. :'D

    Sissel schreef:
    Dat ik oneindig veel wensen kreeg en daarna zou ik wensen dat die heel mijn leven geldig zijn. :3


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ik zou wensen dat ik naar nathalia (nathadiamond) kon..


    Nvt

    Sissel schreef:
    Dat ik oneindig veel wensen kreeg en daarna zou ik wensen dat die heel mijn leven geldig zijn. :3


    Ik zou net hetzelfde doen xD

    Dat mijn opa weer helemaal beter zou zijn. Ik wil niet dat hij dood gaat...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat ik Ryan Sheckler kon ontmoeten. Dat wil ik zó ontzettend graag.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Mijn vader terugwensen,
    die staat voorop.


    -

    Eindelijk eens naar Beamsville, Canada.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik zou wensen dat ik een tweede wens krijg die heel mijn leven geld en dan zou ik iets leuks wensen. (cat)

    Dat ik mijn hele leven elke wens mag wensen die ik wil wensen :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat ik 2 wensen zou mogen doen =3
    en dan zou ik er van een wensen dat ik succesvol zou zijn in het leven, en van de andere dat ik alles krijg wat ik wil. x3


    Brandan Killin.

    Dan zou ik wensen dat ik honderd wensen mocht doen, en als ik er dan nog maar één over had weer hetzelfde enz.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dan wens ik dat ik iedereen die ik graag nog zou willen meeten, zou kunnen meeten. & dat mijn vader terug is <3

    Dat hij me eindelijk ziet staan. (huil)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus