• Ik was zo net even in enkele topics aan het kijken en er was een topic over Tokyo Motel, iemand zei dat ze Tokyo Motel leuk vond en grappig (Ik vind dit dus ook :P) Begint daar natuurlijk iemand te zeuren van omg, ben jij nu echt een fan? -.-

    Ik erger mij hier zo erg aan. Waarom mogen fans niet eens met hun idolen lachen? Als je niet met je idolen lacht vind ik echt dat je geen leven hebt o.O

    Sorry dat ik weer eens een nutteloos topic maak, maar ik erger mij hier zo erg aan :S


    Let the Night embrace you

    Ah, laat ze gewoon. Negeren is het beste dat je kunt doen.
    Het was ook maar een grapje, hé.

    x

    Ik hou daar ook van Tokyo motel ^^

    Waarom zou je er niet om mogen lachen?

    Lachen is gezond XD




    It's heavy but you are not the only one

    Hahaa xD

    Wat een zieligaard die dat zei :P


    Take My Hand Take A Breath ...

    Belachlijk ik vind dat geniaaal!!
    Echt te grappig!xD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Tokyo Motel rockt xD.. ^^ en die vrouw die bill speelt vind ik uber xD

    x.

    ps idd.. trek je erniks van aan.. die mensen hebben gewoon geen gevoel voor humor xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik was zo net even in enkele topics aan het kijken en er was een topic over Tokyo Motel, iemand zei dat ze Tokyo Motel leuk vond en grappig (Ik vind dit dus ook :P) Begint daar natuurlijk iemand te zeuren van omg, ben jij nu echt een fan? -.-

    Ik erger mij hier zo erg aan. Waarom mogen fans niet eens met hun idolen lachen? Als je niet met je idolen lacht vind ik echt dat je geen leven hebt o.O

    Sorry dat ik weer eens een nutteloos topic maak, maar ik erger mij hier zo erg aan :S


    JA he ik bedoel het gaat om humor, Ik vind het ook super grappig ik bedoel als het opens om greenday ging hadden ze letterlijk in hun broek geplst. Wat die mensen zeggen word niet gemeedn het is een PARODIE het is dus alleen spotten op een grppige manier en niets meer. ik vind het ook zielig als mensen dat gaan zeggen JE bent FAN so what ma je dan ook niet meer eerlijk blijven omdat het dan toevallig een parodie over Bill ofzo is. Als zij naar comedy central news kijken ofzo en ze gaan dan lachen dan vind ik ze hypocriet want dara lachen ze wel om het is precies hetzelfde maar alleen zit tokio hotel er dan niet bij dus ik begrijp helemaal wat je bedoeld :P....

    xx

    NO FUN=NO LIFE.


    don't Worry...Be gay.

    Whaha ik vind het ook wel grappig, mn moeder zoekt het altijd op op internet, en als je dat introotje van schrei hoor weet ik dat ze weer op youtube tokyo motel zit te kijken. Ow weet ja die ene van dat dat kind zegt "motherfucker" whaha omg.
    OT. Ik vind het ook raar hoor van dat kind, djeez. heeft geen humor ofzo?


    You'd took my breath but I'll survive.

    nou ze mkn de jognes van th toch niet uit?? tis gwn voor de fun! soms maak ik wel een grpj over bill zen haar of tom zen slobberbroek dat hij der over valt enzo xD ma ik ben wel ene echte th-fan!! de jongens van th zullen ook wle is lachn met hun idolen hoor;)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb zelfs wel gehoord dat Bill die vrouw kent die dat speelt, ach en als beroemdheid moet je ermaar tegenkunnen. En als fan meot je er om kunnen lachen hooor!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijn Vriendin Vind DA oK sUppah Grappig En Die Is Fan Van Tokio Hotel!!
    Ik Zzelf Vind Da Ni Egt Grappig Ofzo!!
    Ma Kben Wel Fan Van Tokio Hotel<3<3
    En Alé Tisch Ni Dak Zo iETS Heb Van Oh Nee Da Filmke Is Egt Dom Enzo!!!
    Ma Kbedoel Kga Men Vriendin Die Ok Ni Verbieden Om Daar Naar Te Kijken é!!!


    A Shipwreck In The Sand

    Wraaagh, kweenii.. Kvind wel grappig, majah.. Ik vind het ook ni zo leuk da ze da doen. Ze doen da bij andere groepen wel ni..
    Noujah, nie da ik ni kan lachen ofzow, ma kvind ni zo leuk...

    Das dan weer mijn mening hé;)

    Ik vind het grappig. =D
    En ik vind ook dat je mag lachen met je idolen of degene waarvan je fan bent. xD
    Anders is het ook zo saai.
    Vind ik. ^^

    Ik vond het eerst geen fuck aan, maar toen had ik het nog niet gezien.. En toen ik het had gezien vond ik hem heel grappig... Maar ik kijk er nooit naar x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben allang blij dat er fans zijn met een goed gevoel voor humor. Waarom zou je niet zo over je 'idolen' mogen praten ? >.<


    Bored.