• Ja, en dan heb ik het over paracetamolls en al die geneuzel. Ik krijg de pil ook niet weg, op een of andere manier durf ik dat niet. Daar kan ik niets aan doen, dus ga niet lopen zeuren.
    o.o

    Meer mensen met dit zelfde probleem?

    Ik kan goed pillen doorslikken. Ik denk er niet bij na, hoeveel te sneller die weg is, hoeveel te sneller ik iets anders kan doen (:


    You're a star in heaven.

    Nope, ik had het best erg, maar toen ben ik kleine pilletjes gaan slikken, en door ze achterop mijn tong te leggen en dan een grote slok water te nemen lukt het nu wel.


    And so the lion fell in love with the lamb <33

    Néé, ik krijg die altijd meteen weg. Wel met een beetje water anders zijn die te droog (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vroeger lukte mij dat ook niet, maar nu slik ik gewoon pillen in een keer door met water.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik slik ze zo door, totaal geen problemen mee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja daar was ik vroeger ook bang voor. Voor de pil zeg ik je, het is net een smartie, even zoet alleen net een ander smaakje en je mag er niet op kauwen. De pil daar ga je niet van kosten. En uiteindelijk zul je, je er overheen moeten zetten.


    Life is hard and then we die

    Ik krijg ze ook niet weg. Een paar keer moest ik zo'n wagenziek pilletje nemen omdat ik wagenziek ben in de bergen -ik was in Frankrijk-. Nou, dat heb ik geweten. Ik heb alles weer uitgekotst.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik neem altijd eerst een slok water, zodat ja, weet ik veel waarom.. & dan doe ik die pil in mijn mond, water erbij & slikken :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ja ken ik, ik deel m altijd in vieren en zelfs dan heb ik er nog wel eens moeite mee


    Why don't you break my heart

    Dan weet ik wel een optie voor je dat doe ik namelijk ook altijd als ik hoofdpijn heb. Een grote eetlepel; daar leg je je pilletje op; je doet er beetje water bij op de lepel; laat hem oplossen; pakt een beker met water; pakt de lepen en dus nu kan het het makkelijker doorslikken en daarna natuurlijk ff met water er achteraan! ;)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik krijg die gemakkelijk weg :Y) Met water dan. Heb nooit zonder geprobeert.


    I live for the applause, you will die for it.

    Broadway schreef:


    Ja, en dan heb ik het over paracetamolls en al die geneuzel. Ik krijg de pil ook niet weg, op een of andere manier durf ik dat niet. Daar kan ik niets aan doen, dus ga niet lopen zeuren.
    o.o

    Meer mensen met dit zelfde probleem?


    *steekt hand op*

    Ik zet mijn tong er automatisch voor als ik een pil moet slikken.
    Waarom weet ik niet.
    Misschien omdat ik vroeger veel bijna stik ervaringen heb gehad (waar ik niks meer van weet maar mss toch onbewust is blijven hangen?)


    It's heavy but you are not the only one

    Ik heb daar eigenlijk nooit echt problemen mee gehad.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    ik ook.. 0.o
    alleen dan mer de paracetamolls (de pil gaat me gemakelijk omdat ie zo klein is.)
    Maar ik vind dat echt vies, ik verslik me erin en spuug hem dan uit. Het is idd een beetje eng voordat je hem wegkrijgt. Bij mij lukt het na een paar of 10 pogingen weg te krijgen ps(eerst water in je mond dan de paracetamol)xD

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 19:32 ]


    You can run but not hide

    ik kan het gewoon doorslikken.


    Stop holding me under and let me breathe.