• Mijn crush is er zo net achter gekomen dat ik en een vriendin van mij hem knap vinden.Okey, niets mis mee.Maar hij vind het irritant dat we hem achtervolgen (doen we dus helemaal niet), aangezien wij helemaal aan de andere kant van de speelplaats staan en ja tijdens de les wisseling is het normaal dat we hem soms eens tegenkomen.Hij vind het laf dat we achter zijn rug over hem spreken, we zeggen hooguit is één keer; 'Hij ziet er goed uit vandaag'. Dus ik schaam me zo dood, en ik wil morgen niet naar school gaan ;x
    Dramaqueen ><

    [ bericht aangepast op 15 okt 2009 - 21:10 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Gewoon naar school gaan. Jij hebt niks gedaan en die jongen moet niet zo arrogant doen, denkend dat er hordes meisje 'schijnbaar' achter hem aanlopen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hij moet zich niet aanstellen.x;


    everything, in time

    Demure schreef:
    Gewoon naar school gaan. Jij hebt niks gedaan en die jongen moet niet zo arrogant doen, denkend dat er hordes meisje 'schijnbaar' achter hem aanlopen.


    Maar het probleem is (als alleen hij het wist zou het me niet uitmaken) maar hij is een gossip.Dus hij verteld zulke dingen direkt door.. dus daarom wil ik niet naar school gaan ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    weet je.. je meot tegen hem aanlopen, dan gaan gillen en hard wegrennen..
    En dan later naar hem toe gaan en zeggen.
    'Jha sorry, maar je bent gewoon zo kanp, dat ik er bang van werd.'
    en dan gewoon weg lopen..
    DAn dan gewoon hem neit meer aankijken fozu...en telkens straal vorbij lopen.. [a]
    Dat heb ik vandaag ook moeten doen namelijk ;x en ik verzekr je, je lat een groot indruk achter. x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    wat een aansteller ¬¬
    laat hem, hij is poep


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Rugzak schreef:
    weet je.. je meot tegen hem aanlopen, dan gaan gillen en hard wegrennen..
    En dan later naar hem toe gaan en zeggen.
    'Jha sorry, maar je bent gewoon zo kanp, dat ik er bang van werd.'
    en dan gewoon weg lopen..
    DAn dan gewoon hem neit meer aankijken fozu...en telkens straal vorbij lopen.. [a]
    Dat heb ik vandaag ook moeten doen namelijk ;x en ik verzekr je, je lat een groot indruk achter. x'D



    Dat durf ik niet hoor ;x
    dan vind hij ons waarschijnlijk nog 'vozer'


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Jeetje wat een wijf zeg XD


    Life is hard and then we die

    Emerence schreef:
    (...)


    Dat durf ik niet hoor ;x
    dan vind hij ons waarschijnlijk nog 'vozer'

    Daar moet je je niks van aantrekken.. x'D
    Hij is tog een al Raar ventje!! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    PUKKELxDING schreef:
    Jeetje wat een wijf zeg XD



    ik vind hem maar een dramaqueen nu hóór ;x


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    hij vind jou interessant genoeg om over je te denken en over je te praten;) zie het als een compliment, negatieve aandacht is ook aandacht
    blijkbaar wil hij ook aandacht van jullie, vind hij blijkbaar wel fijn, om in de spotlight te staan;)
    ignore it
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    hij stelt zich dan wel heel erg aan, eigenlijk.

    Whipple schreef:
    hij stelt zich dan wel heel erg aan, eigenlijk.



    Ja dat vind ik ook, van zo'n klein dingetje maakt hij een heel drama.Like, wat is er nu erg aan dat iemand je knap vind? °-°


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Emerence schreef:
    (...)


    Ja dat vind ik ook, van zo'n klein dingetje maakt hij een heel drama.Like, wat is er nu erg aan dat iemand je knap vind? °-°

    DramaQueen :Y)

    Whipple schreef:
    (...)
    DramaQueen :Y)


    inderdaad ;o
    maar nu schaam ik me wel dood ..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Demure schreef:
    Gewoon naar school gaan. Jij hebt niks gedaan en die jongen moet niet zo arrogant doen, denkend dat er hordes meisje 'schijnbaar' achter hem aanlopen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.