• Hello ^^

    Ik mag eindelijk van mijn pa een programma downloaden om gratis muziek van het internet te halen. Nu weet ik niet welke programma's er allemaal zijn en hoe die werken. Daarom deze vraagjes aan jullie ^^

    - Welk programma gebruik jij?
    - Heb je daar al veel problemen mee gehad?
    - Heb je daar een tweede programma voor nodig om de muziek op je Ipod te zetten? (Itunes ofzo?)
    - Vind je dit een goed programma of heb je er spijt van dat je het gedownload hebt?

    Thnx alvast ^^

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 10:39 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb Limewire en er geen problemen mee tot nu toe dus ja. Ik heb er geen spijt van.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik gebruikte eerst altijd limewire, maar die deed na een maand 3kwartier erover om goede verbinding te krijgen.
    Nu heb ik BitTorrent gedownload. Dan ga je naar www.mininova.com [bijv] En dan kun je gewoon cd's downloaden enzo. [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik download niet meer, maar ik ik gebruikte eerst Limewire, en daarna Bearshare. En beiden zijn ze wel goed.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    En heb je daar een tweede programma nodig om het op je Ipod te zetten? Mijn neef heeft Limewire en die verplaatst dat eerst naar itunes voor hij het op zn Ipod zet...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik gebruik vaak blogspots.
    Dan ga ik naar een blogspotding van het genre wat ik wil downloaden, daar haal ik een bestand van die site af, dan pak ik het uit in winrar (meteen het hele album over het algemeen) en dan kopieer ik het naar mijn documenten.
    Gaat heel snel.


    Mew <3

    Ik heb limewire. Heel goed programma, maar je hebt inderdaad nog iTunes nodig voor het op je iPod te kunnen zetten.


    Never run out of reasons to smile...

    limewire doet het heel goed (Y)
    en inderdaad is daarbij iTunes wel handig om het op je ipod-iets te zetten.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 11:04 ]


    You are beautiful, you are love.

    Cosmia schreef:
    Ik gebruik vaak blogspots.
    Dan ga ik naar een blogspotding van het genre wat ik wil downloaden, daar haal ik een bestand van die site af, dan pak ik het uit in winrar (meteen het hele album over het algemeen) en dan kopieer ik het naar mijn documenten.
    Gaat heel snel.


    Dat doe ik ook, alleen dan vanaf site zoals StrikeGently, wedontsendit en the indie exchange ofzo.
    Van Limewire kreeg ik alleen maar virussen ;_;


    There are several things that I have been doing wrong.

    Limewire, geen last mee gehad. Maar je moet natuurlijk opletten met welke liedjes je download. Ik gebruik ook Utorrent, en dat is voor hele cd's enzo te downloaden. Is altijd wel betere kwaliteit. Maarja ><
    Owja, dan moet je het wel overzetten naar Itunes =)
    Gewoon slepen , en dan in het itunes vakje met muziek. En hoppakee. Zo kan je gemakkelijk 100 liedjes ineens in itunes stoppen ><

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 13:09 ]


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Fortune schreef:
    Ik download niet meer, maar ik ik gebruikte eerst Limewire, en daarna Bearshare. En beiden zijn ze wel goed.
    Idem.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik gebruik nu Limewire. Je hebt daar geen andeer programma voor nodig. Nadeel is dat het soms lang duurt voordat ie verbinding heeft.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.