• Haai lieve mensen.
    Ik heb een probleem en misschien dat iemand hier op Q. er ervaring mee heeft of me kan helpen.
    Ik ben bijna 4 weken terug onveilig met een jongen naar bed geweest, en een maand daarvoor was ik gestopt met de pil, dus die slikte ik niet meer want ik vergat hem steeds en al dat soort gedoe.
    Toen ben ik 2 dagen daarna lichtelijk ongesteld geworden.. en het duurde maar 3/4 dagen ofzo, terwijl ik het meestal wel 5/6 ben en ook heel erg. Maar nu dus niet. Toen heb ik het afgewacht, maar toch na 2 en een halve week een test gedaan. Ik weet trouwens niet of die dan al wel betrouwbaar is. En die gaf niet zwanger aan. Maar nu heb ik last van mn hoofd, en buik.. En als ik wat doe of eet word ik al heel snel misselijk en vermoeid. En ook last van mn ogen terwijl ik dus gewoon zit thuis ben, en geen make-up draag dus daar komt dat ook niet van.. Nu begin ik toch te twijfelen of ik misschien toch zwanger zou kunnen zijn?

    KUSS/

    Je kan altijd naar de huisarts gaan, want die zwangerschapstest hebben het niet altijd helemaal goed, denk ik. En bij de huisarts klopt het wel.
    Succes enzo..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hoe lang ben je al niet ongesteld geweest? Als je het echt niet vertrouwt, zou ik naar de huisarts gaan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oke, kut.
    Altijd na één zwangerschaps test na een aantal nog eentje doen. Als die zwanger uitslaat even een afspraak maken met de huisarts, die vertelt je meer en kijkt of je daadwerkelijk zwanger bent. Het kan ook zijn dat je niet zwanger bent. Probeer ook even in te schatten wanneer je dagen waren wanneer je wél zwanger kon raken.


    your eyes are like stars in the night.

    Furtive schreef:
    Je kan altijd naar de huisarts gaan, want die zwangerschapstest hebben het niet altijd helemaal goed, denk ik. En bij de huisarts klopt het wel.
    Succes enzo..

    Dat is niet helemaal waar, want de huisarts geeft je ook gewoon zo'n test. Alleen gaat de huisarts ook nog met je in gesprek over hoe en wat.
    Die testen zijn goed betrouwbaar ho0wrr. Niet 100%, maar wel goed genoeg.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hmm.. het zou kunnen. Je kunt een zwangerschapstest meestal pas +/- 3 weken na de bevruchting vertrouwen, omdat het zwangerschapshormoon zich meestal dan pas aanmaakt. Ik zeg meestal hè, sommigen hebben een andere biosensor. Ik zou zeggen, doe nog een test, en als deze negatief is, ga dan in ieder geval even naar de dokter om te kijken wat er dan met je is.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 18:03 ]


    Life is hard and then we die

    Ik zouw u niet al te veel zorgen maken. Je bent ongesteld geweest na dat je seks hebt gehad. Ook al was het niet lang, ik heb het ook al gehad dat het maar een dag of twee duurden. Dus eigenlijk is er geen zorgen tot paniek. Maar als je er echt zeker van wilt zijn kun je altijd nog naar de dokter gaan.

    Miauw schreef:
    Hoe lang ben je al niet ongesteld geweest? Als je het echt niet vertrouwt, zou ik naar de huisarts gaan.


    ehm, nadat ik toen 'ongestéld' was geworden nadat ik met die jongen naar bed was geweest niet meer. en dat is nu dus al een tijd geleden. en ik weet niet of het ongesteldheid was.. want het was maar heel weinig en niet echt rood maar meer roze.

    PUKKELxDING schreef:
    Hmm.. het zou kunnen. Je kunt een zwangerschapstest meestal pas +/- 3 weken na de bevruchting vertrouwen, omdat het zwangerschapshormoon zich meestal dan pas aanmaakt. Ik zeg meestal hè, sommigen hebben een andere biosensor. Ik zou zeggen, doe nog een test, en als deze negatief is, ga dan in ieder geval even naar de dokter om te kijken wat er dan met je is.


    dat wist ik dus niet.. wanneer je een test kon doen. en ik zal zeker nog een doen, bedankt!

    xUnfaithful schreef:
    (...)

    dat wist ik dus niet.. wanneer je een test kon doen. en ik zal zeker nog een doen, bedankt!
    Ja het is zeer toevallig dat ik dit weet, want ik heb er net een proefwerk over gehad, haha XD


    Life is hard and then we die

    Je niet te veel zorgen maken.
    Als je het echt niet betrouwt, zou ik nog een test doen en anders eens naar de dokter gaan (:


    Never run out of reasons to smile...

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja het is zeer toevallig dat ik dit weet, want ik heb er net een proefwerk over gehad, haha XD


    hahah.
    leuk proefwerk, is school toch nog ergens goed voor xd.

    xUnfaithful schreef:
    (...)

    hahah.
    leuk proefwerk, is school toch nog ergens goed voor xd.
    Tja, nuttig, nuttig. Het is handig, laat ik het zo zeggen :P het zal waarschijnlijk niet nuttig zijn voor het beroep dat ik wil gaan uitoefenen (zie psychologe)


    Life is hard and then we die

    Irgendwann schreef:
    Ik zouw u niet al te veel zorgen maken. Je bent ongesteld geweest na dat je seks hebt gehad. Ook al was het niet lang, ik heb het ook al gehad dat het maar een dag of twee duurden. Dus eigenlijk is er geen zorgen tot paniek. Maar als je er echt zeker van wilt zijn kun je altijd nog naar de dokter gaan.


    Your Butt is Mine!

    Furtive schreef:
    Je kan altijd naar de huisarts gaan, want die zwangerschapstest hebben het niet altijd helemaal goed, denk ik. En bij de huisarts klopt het wel.
    Succes enzo..


    als de test positief uitslaat is de betrouwbaarheid groter dan als ie negatief uitslaat heb ik gehoord ..


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Irgendwann schreef:
    Ik zouw u niet al te veel zorgen maken. Je bent ongesteld geweest na dat je seks hebt gehad. Ook al was het niet lang, ik heb het ook al gehad dat het maar een dag of twee duurden. Dus eigenlijk is er geen zorgen tot paniek. Maar als je er echt zeker van wilt zijn kun je altijd nog naar de dokter gaan.

    Idd (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right