• Haai lieve mensen.
    Ik heb een probleem en misschien dat iemand hier op Q. er ervaring mee heeft of me kan helpen.
    Ik ben bijna 4 weken terug onveilig met een jongen naar bed geweest, en een maand daarvoor was ik gestopt met de pil, dus die slikte ik niet meer want ik vergat hem steeds en al dat soort gedoe.
    Toen ben ik 2 dagen daarna lichtelijk ongesteld geworden.. en het duurde maar 3/4 dagen ofzo, terwijl ik het meestal wel 5/6 ben en ook heel erg. Maar nu dus niet. Toen heb ik het afgewacht, maar toch na 2 en een halve week een test gedaan. Ik weet trouwens niet of die dan al wel betrouwbaar is. En die gaf niet zwanger aan. Maar nu heb ik last van mn hoofd, en buik.. En als ik wat doe of eet word ik al heel snel misselijk en vermoeid. En ook last van mn ogen terwijl ik dus gewoon zit thuis ben, en geen make-up draag dus daar komt dat ook niet van.. Nu begin ik toch te twijfelen of ik misschien toch zwanger zou kunnen zijn?

    KUSS/

    FurImmerJetz schreef:
    (...)

    damn ik voel me nu dom ik deed vmbo kader :X
    Dat is niet dom, jij denkt gewoon op een andere manier. Jij leert het hoognodige en word voorbereid op het werkleven. Ik leer allemaal onzinnige dingen en moet daarna nog gaan doorleren ook.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat is niet dom, jij denkt gewoon op een andere manier. Jij leert het hoognodige en word voorbereid op het werkleven. Ik leer allemaal onzinnige dingen en moet daarna nog gaan doorleren ook.


    dat klopt maar sommige hier doen zo hoog(voel je niet aangevallen hierdoor)qua niveau en daar voel ik me nogal klein bij maarja iedereen heeft zijn eigen denk vermogen maar ik wil ook meer leren maar mijn kop wil gewoon niet :(

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Biosensor heb ik nog niet gezien :'D Misschien komt dat nog. ^^ Maar ik heb eerst alles van de vrouw gezien van bouw enzo, dan man en ik denk dat ik nu de zwangerschap zelf ga zien ^^
    Oh dat is voor bio toch? Ik heb Biologie, Natuurkunde en Scheikunde ineen, en dat heet dan Algemene Natuurwetenschappen. Dat is een vak dat je alleen in de vierde krijgt op VWO geloof ik.


    Life is hard and then we die

    FurImmerJetz schreef:
    (...)

    dat klopt maar sommige hier doen zo hoog(voel je niet aangevallen hierdoor)qua niveau en daar voel ik me nogal klein bij maarja iedereen heeft zijn eigen denk vermogen maar ik wil ook meer leren maar mijn kop wil gewoon niet :(
    Dan moet je dat ook niet gaan doen! Concentreer je op wat jij goed kan, want uiteindelijk zul je daar ook instromen en dan kun je, je daarin opbouwen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Oh dat is voor bio toch? Ik heb Biologie, Natuurkunde en Scheikunde ineen, en dat heet dan Algemene Natuurwetenschappen. Dat is een vak dat je alleen in de vierde krijgt op VWO geloof ik.

    Biologie, Fysica (natuurkunde) en chemie (scheikunde) allemaal apart --' En ohja, met welke nederlandse richting kun je ASO economie - wiskunde vergelijken?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Biologie, Fysica (natuurkunde) en chemie (scheikunde) allemaal apart --' En ohja, met welke nederlandse richting kun je ASO economie - wiskunde vergelijken?
    Economie en Maatschappij op VWO niveau, ik weet niet hoe het zit op VMBO. Ik denk daar gewoon economie.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dan moet je dat ook niet gaan doen! Concentreer je op wat jij goed kan, want uiteindelijk zul je daar ook instromen en dan kun je, je daarin opbouwen.


    dat is met dieren maar daar is zo weinig in te vinden helaas O__O

    FurImmerJetz schreef:
    (...)

    dat is met dieren maar daar is zo weinig in te vinden helaas O__O
    Grapje zeker? Weetje hoeveel mensen ze nodig hebben in dierenasiels?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Grapje zeker? Weetje hoeveel mensen ze nodig hebben in dierenasiels?


    Ik wil in de dierentuin werken of met wilde dieren maar dat met wilde dieren moet je niveau 4 doen en ik doe niveau 2 :'(

    ontopic graag ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    ontopic graag ^^.


    sorry :$

    IK SPREEK UIT ERVARING
    Alles wat je zegt klopt.
    Maar dit komt alleen maar doordat jij er nog over nadenkt.
    en dat jij er nog over inzit.
    daarvan ga je stressen en krijg je deze resultaten (:
    Je test is wel vertrouwbaar, maar je kan altijd nog een keer naar de dokter gaan.
    Je kan je beter 2x laten testen dan 1x en het klopt niet (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    Het kan zijn, doordat je je hier zorgen over maakt, dat je ongesteldheid uitblijft door stress. Ik zou (het is inmiddels 4 weken geleden, dus het kan) nogmaals een test doen. En ik zou ook ff langs de huisarts gaan, want waarschijnlijk heb je gewoon een griepvirus te pakken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    LotteLampje schreef:
    IK SPREEK UIT ERVARING
    Alles wat je zegt klopt.
    Maar dit komt alleen maar doordat jij er nog over nadenkt.
    en dat jij er nog over inzit.
    daarvan ga je stressen en krijg je deze resultaten (:
    Je test is wel vertrouwbaar, maar je kan altijd nog een keer naar de dokter gaan.
    Je kan je beter 2x laten testen dan 1x en het klopt niet (:

    Inderdaad, door stress -en zeker door denken dat je zwanger bent- durven je regels wel eens later komen :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Biologie, Fysica (natuurkunde) en chemie (scheikunde) allemaal apart --' En ohja, met welke nederlandse richting kun je ASO economie - wiskunde vergelijken?


    Volgens mij is dat gymnasium.
    Ik deed tot vorig jaar Wetenschappen wiskunde, sinds dit jaar economie moderne talen.
    Maar mijn beste vriendin Suki, die Nederlandse is, zei me dat het gymnasium is dus.

    En ontopic:
    Huisarts, en dat zegt iedereen, maar dat is het enige dat je echt uitsluitsel zal kunnen geven!