• als de ogen een donkerdere kleur hebben dan de haarkleur? of lichter?
    ik persoonlijk vind het mooier als de ogen lichter zijn en de haarkleur donkerder^^


    - hoi ;D

    Irgendwann schreef:
    Het is mij al opgevallen dat de mensen met een natuurlijke lichte haarkleur beter staan met een donkere haarkleur. En de mensen met een natuurlijke donkere haarkleur beter staan met een lichte haarkleur (:'


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik weet het eigenlijk niet :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    I dont care :P


    Life is hard and then we die

    Ik vind blonde mensen met bruine ogen mooi en buirnharige of zwart haarige mensen met blauwe ogen mooi (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Lichte ogen en donker haar (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Donker haar en lichte ogen voor meisjes.
    En voor jongens andersom. (:


    hoi, jij bent leuk.

    kweetnie :$ heb zelf donker haar en donkere haren, vind ik wel leuk xD

    ik vind donkere haar met lichte ogen mooi x3
    maar tis allebei wel mooi xp


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Licht-blauwe ogen en donkerbruin haar. Zeker weten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    wie heeft er dan lichte ogen en donker haar?
    ik vind donker haar en lichte ogen ook mooi maar licht haar en donkere ogen ook.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Alles donker man. ;x

    Donkere ogen en licht haar. Maar weet je, als je echt verliefd bent maakt dat dus echt helemaal geen flikker uit.


    History is not hatred.

    ik denk dat het van de persoon af hangt..
    maar ik vind lichtere ogen denk ik toch net iets mooier.. =3

    ik ben het met je eens! ik vind jongens met echt donkerbruin haar en dan lichtblauwe ogen echt zo :9~
    mr mss komt dat omdat ik zelf blond haar en blauwe ogen heb dat ik iets tegen het cliché heb van blond blauw xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vind bv groene ogen met bruin haar mooi, en blauwe ogen en blond haar ook. ^^
    Ikzelf heb bruin haar en bruine ogen, wat ik dus echt vreselijk vind. ¬¬


    -