• Ja, een jongen uit mijn klas.
    Pfffff, die gaat nu echt te ver.
    kijk; mijn vriendin van mij is nogal heel erg een klein beetje onzeker over zichzelf, en weet vaaak niet wat ze aan moet, hoe ze zich moet gedragen etc.
    Dus op msn vraagt ze ook vaak hoe ze haar haar zal moeten doen, of het strikje in 'r haar wel leuk is en ga zo maar door. Ik vind het echt ontzettend zielig voor haar, en heb haar ook vaak verteld dat ze een ontzettend mooi meisje is en dat ze niet onzeker hoeft te zijn.
    Maar die jongen uit mijn klas dus, ging haar vandaag ontzettend uitlachen omdat hij een beetje van haar bh zag. -per ongeluk-
    Echt zo van; 'HAHAHAHA, kijk dan kind daar zitten dan, oh shit, wat een slet is dat zeg.'
    En dat ging zo een half uur door.
    Ik werd echt ontzettend woedend, en heb hem met de grond gelijk gemaakt. Ik vond het sowieso geen leuk persoon, maar dit was echt de druppel.
    mijn vriendin heeft ze vandaag ook ziekgemeld en is naar huis gegaan. En daarom door die egocentrische zak.
    Dat was het.
    Heeft iemand een idee waarmee ik mijn vriendin 'r zelfverzekerdheid mee kan opkrikken? Ik ben echt ten einde raad.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zeg haar dat je haar echt een supermooi meisje vind en dat ze blij moet zijn met haarzelf en dat die jongen een dikke klootzak is die niets beters te doen heeft.

    Btw; waar zat die jongen wel niet naar te kijken als hij merkt dat je haar bh een beetje kan zien ?
    (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    Jou vriendin heeft hetzelfde probleem als dat ik tot op een paar weken geleden ook had. Ik durfde mijn mond voor niemand open te doen, was totaal niet zelfzeker etc. Had te maken met het pesten en zo.
    Ze hebben me toen gezegd dat ik eerst altijd tegen mezelf moest zeggen dat ik de moeite waard ben. Daarna moest ik het voor de spiegel zeggen, recht in mijn eigen ogen kijken en telkens als ik iets had van: wat ben ik een klungel of zo ging ik voor de spiegel staan, bekeek mezelf en zei 'Annelies, je bent de moeite waard!' en zo van die positieve dingen over mezelf zeggen. Ik ben daardoor beter naar mezelf gaan kijken. Er werd ook gezegd tegen mij dat ik gewoon moest doen als iemand me irriteerde en gewoon iets terug moest zeggen. Ik ben sinds toen veel socialer geworden en ik trek mijn mond open.
    Zeg tegen je vriendin dat ze er eerst even over praat met haar ouders/volwassene waar ze goed mee om kan gaan en dat ze ook zulke dingen probeert. Telkens als ze in een dip zit, als iemand haar naar beneden haalt, dat ze dan tegen zichzelf durft zeggen dat zij beter is dan diegene en zo ;D Wens ze alvast veel sterkte! Oh en die jongen is een ass.

    Conspiracy schreef:
    Jou vriendin heeft hetzelfde probleem als dat ik tot op een paar weken geleden ook had. Ik durfde mijn mond voor niemand open te doen, was totaal niet zelfzeker etc. Had te maken met het pesten en zo.
    Ze hebben me toen gezegd dat ik eerst altijd tegen mezelf moest zeggen dat ik de moeite waard ben. Daarna moest ik het voor de spiegel zeggen, recht in mijn eigen ogen kijken en telkens als ik iets had van: wat ben ik een klungel of zo ging ik voor de spiegel staan, bekeek mezelf en zei 'Annelies, je bent de moeite waard!' en zo van die positieve dingen over mezelf zeggen. Ik ben daardoor beter naar mezelf gaan kijken. Er werd ook gezegd tegen mij dat ik gewoon moest doen als iemand me irriteerde en gewoon iets terug moest zeggen. Ik ben sinds toen veel socialer geworden en ik trek mijn mond open.
    Zeg tegen je vriendin dat ze er eerst even over praat met haar ouders/volwassene waar ze goed mee om kan gaan en dat ze ook zulke dingen probeert. Telkens als ze in een dip zit, als iemand haar naar beneden haalt, dat ze dan tegen zichzelf durft zeggen dat zij beter is dan diegene en zo ;D Wens ze alvast veel sterkte! Oh en die jongen is een ass.


    Echt bedankt! ;D
    Ik zal het 'r zeggen. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    kheb ook een vriendin die het had, als ik zei dat ze wl een mooi meisje was wilde ze niet luisteren:(
    maar nou is ze er over heen. Ik zou gewoon heel veel tegen haar zeggen dat ze er leuk uit ziet en als ze zich onzeker voelt haar een beetje helpen..
    bij ons gignen heel veel kinderen uit mijn klas haar helepen en iedereen die vervelend tegen haar deed ""met de grond gelijk maken""

    -xxx-


    overrated