• hallo :D ik had even ene vraagje over spring nicht,

    ik ben benieuwd voor wie dit nummer is geschreven, Weet iemand dat ? :X

    xx(flower)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik las ooit ergens dat Bill het voor Tom schreef. Maar dat is waarschijnlijk dikke zever?

    dat verhaal over dat meisje die zelfmoord pleegde om Bill zoiets had ik gelezen

    Sehnsucht schreef:
    (...)

    Over dat ene meisje, dat weet ik niet.
    Maar ze zeggen telkens dat ze het schreven, omdat ze zoveel droeve brieven krijgen en ze moed willen geven aan fans om het nooit op te geven.
    Je moet maar eens 'Backstage Spring Nicht' ofzoiets bij Youtube intikken, dan legt Bill het nog een keertje uit. (;


    Dat lijkt meer op Vergessene Kinder


    Your make-up is terrible

    mygod
    waarom zijn mensen zo levenloos dat ze zelfmoord gaan plegen voor een artiest ?
    maar ik vind het wel een mooi gebaar van ze.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zowieso, alle liedjes die geschreven worden worden geschreven en opgedragen aan personen. Maar dit gaat niet om dat meisje dat zelfmoord gepleegd heeft. Met dat liedje willen ze oa zeggen dat als iemand het niet meer ziet zitten dat je die persoon moet helpen en moet zeggen dat ze het niet op moeten geven. Bill zingt hierover omdat hij zelf vaker in zo'n situaties heeft gezeten. Dit liedje isook aan heel erg veel personen gericht die hen dierbaar zijn. Ook aan Tom, dan kun je opmaken uit de clip. De twee bills, staan voor de twee kanten van Bill, maar ook voor bill's rechterzijde:Tom. Dat hij alles voor Tom zal doen, omdat hij weet dat dat omgekeerd ook zo is etc.


    Wie du mir, so ich dir.